Blog

Blog

Proaktif Olarak Kaçınılması Gereken 5 Black Friday Hatası

  Black Friday hızla yaklaşıyor ve müşterilerin heyecan verici fırsatları kullanmaları için harika bir zaman! Ulusal Perakende Federasyonu‘nun (NRF) raporuna göre, Black Friday 2021 satışları 8,9 milyar doları buldu ve ortalama ABD’li her yetişkin bu dönemde 430 dolar harcadı. Ayrıca,

Read More »
Blog

Oyunlaştırma ile Alışveriş Sezonuna Hazırlanın

  Kasım ayı, en yoğun alışveriş sezonunun başlangıcını işaret ediyor. Müşteriler, markaların sunduğu en çekici promosyonları ve fırsatları aramaya başlıyor. Sonuç olarak, Yeme&İçme ve Perakende şirketlerinin dönüşleri ve gelirlerini artırmaları için mükemmel bir zaman. Müşterileri şaşırtacak oyunlaştırılmış sadakat kampanyalarından daha

Read More »
Blog

Sadık Müşteriler yaratmak için 6 Sosyal Medya Stratejisi

  4,7 milyar insan, yani dünya nüfusunun neredeyse %60’ı sosyal medya kullanıcısı. Tüm sektörlerdeki işletmelerin, müşterilerle en sevdikleri platformlarda buluşmak ve akılda kalıcı olmak için pazarlama planlarının bir parçası olarak güçlü sosyal medya stratejileri uygulaması şaşırtıcı değil. Yiyecek ve İçecek

Read More »
Blog

Cadılar Bayramı 2022: 4 “Tüyler Ürpertici” Derecede İyi E-posta Kampanyası için İpuçları ve Püf Noktaları

  Cadılar Bayramı yaklaşıyor, bu da milyonlarca insanın şeker stoklaması, evlerini dekore etmesi ve eski Cadılar Bayramı kostümlerinin tozunu alması anlamına geliyor ve işletmenizin özel sadakat kampanyanızı ve ilgili e-postaları oluşturma zamanı geldi! Ulusal Perakende Federasyonu‘nun (NRF) anketine göre, ABD’li

Read More »
Blog

Kademeli Sadakat Programları ile Müşteri Sadakati Oluşturma

Kademeli sadakat programı, müşterilerin derecelerine göre farklı avantajlar elde ettiği bir üyelik programı türüdür. Geleneksel sadakat programlarından farklı olarak, çok seviyeli sadakat programları, üyeleri belirli metriklere göre farklı gruplarda sıralar. 2022 Küresel Müşteri Sadakat Raporu, katmanlı sadakat programlarına sahip kuruluşların,

Read More »
Blog

Wallet Pass Kullanmanın 3 Temel Avantajı

  Wallet Pass, mobil cihazınızda Apple Wallet veya Google Pay Uygulamalarında bir cüzdan öğesi şeklinde saklanabilen, ödeme yapmayan dijital bir karttır. Bu gelişmiş özellik, müşterilerinizin deneyimini daha sorunsuz hale getirdiği, markanızın akılda kalmasını sağladığı ve müşteri katılımını artırarak ek sürekli

Read More »
Blog

Bilmeniz Gereken 10 SMS İstatistikleri

  Cep telefonları artık dünya genelinde 7,26 milyar kullanıcıya sahip ve bu da dünya nüfusunun %91,54’ünü oluşturuyor. Bu rakamları, günde 7 saate ulaşan ortalama ekran süresini ve online olarak başlayan satın alma kararlarını göz önünde bulundurduğumuzda, şirketlerin artık müşterilerine mobil

Read More »
Blog

Restoran Endüstrisi için Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri

    Yeni müşteriler edinmek harikadır, ancak restoranı ayakta tutan şey sürekli müşterilerdir. Tanıdık yüzler olmanın yanı sıra, müdavimleriniz aynı zamanda en iyi ve en sadık müşterilerinizdir. Çoğu zaman, diğer restoran misafirlerinden daha fazla para harcarlar ve en sevdikleri restoranda

Read More »
Blog

Size İlham Verecek ve Satışlarınızı Artıracak Babalar Günü Fikirleri

    Her yıl Haziran ayının üçüncü Pazar günü tüm dünyadaki babalara adanmıştır. Anneler Günü’nü kutladıktan bir ay sonra tüketiciler artık babalarına, büyükbabalarına ve hayatlarındaki diğer tüm baba figürlerine verecekleri hediyeler arıyor. Ulusal Perakende Federasyonu’nun 2022 anketine göre, ABD’li tüketicilerin Babalar

Read More »
Blog

Ailelerini Büyüten ve İş Kuran 4 İlham Verici Girişimci Anne

    Annelik ve kariyeri dengelemenin birçok zorluğuna rağmen, dünya çapındaki birçok anne, ikisini başarılı bir şekilde birleştirmenin yollarını buluyor ve bir kadın annelik sorumluluklarının yanı sıra kendi işini yürüttüğünde, bir “mompreneur” yani anne girişimci olarak kabul ediliyor. 8 Mayıs’ta

Read More »
Blog

Artan Marka Sadakatinde Müşteri Anketlerinin Etkinliği

    Müşterilerinizi anlamak ve markanızla ilgili genel deneyimlerini ifade etmelerine izin vermek, size son derece değerli bilgiler sağlayabilir. Günümüzün dijital dünyasında, bu bilgileri toplamanın Müşteri Anketlerinden daha iyi bir yolu yoktur. Misafirlerinizin ürün ve hizmetler hakkındaki görüşlerini anlamak ve

Read More »
Blog

Makine Öğreniminin İşletmenizi Nasıl Öne Çıkarabileceğini Öğrenin

    Son birkaç yılda, yapay zekanın (AI) hızlı gelişimi, insan yaşamının neredeyse her yönünü etkiledi. Artan gelir yaratmaktan sosyal medyada kişiselleştirilmiş içeriğe kadar, bu teknoloji günümüzün dijital dünyasında büyük bir değer olduğunu kanıtlıyor ve her büyüklükteki işletme tarafından erişilebilir

Read More »
Blog

Yiyecek & İçecek ve Perakende Sektöründe 8 Önemli Kadın

  Yiyecek & içecek ve perakende sektörlerinde her gün daha fazla kadın liderlik rollerini üstleniyor. Bu kadınlar, yıllar içinde iş hayatına atılan ve böylesine rekabetçi bir pazarda itici güç olmak için ne gerektiğini sürekli olarak kanıtlayan birkaç olağanüstü kadın liderin

Read More »
Blog

Ürün Yakınlığı özelliği ile Müşterilerinizin Kalbini Kazanın

Sevgililer Günü’ne günler kala, tüketiciler mükemmel restoranı ve hediyeleri arıyorlar. Perakende ve Yeme&İçme sektörlerindeki işletmeler, yıl içindeki en yüksek gelir sezonlarından biri olan bu özel tarihten yararlanmaya hazırlanıyor. Ulusal Perakende Federasyonu’na (NRF) göre, ABD’li tüketiciler 2021’de Sevgililer Günü’nde 21.8 milyar

Read More »
Blog

Her Restoran ve Perakende Sahibinin Bilmesi Gereken 4 KPI

Tüm sektörlerdeki kuruluşlar, performansı izlemek ve istenen sonuçları elde etmek için Temel Performans Göstergelerine (KPI’lar) sahiptir. Bu KPI’ların ölçülmesinden toplanan veriler, büyümeyi hızlandırabilir ve önemli iş kararlarının alınmasına yardımcı olabilir. Perakende ve Yeme & İçme sektörleri için çeşitli gösterge türleri

Read More »
Blog

12 adımda Yılbaşı Rehberiniz

  Günler kısaldıkça ve kahve dükkanları mevsimlik bardaklarını piyasaya sürdükçe, Yılbaşı ruhu giderek daha fazla hissedilir oluyor! Müşteriler şu anda “mükemmel hediye” ve en iyi tatil promosyonlarını aramakla meşgul. Yılbaşı ruhunu etrafa yayarak mevcut ve yeni müşterilerle etkileşim kurmanın tam

Read More »
Blog

İyi bir anket oluşturmak için gereken 11 önemli ipucu

Şirketinizin başarısı için müşterilerinizi mutlu etmeye devam etmeniz esastır. Bunun için onlardan gelen şikayet, öneri, fikirleri sürekli takip etmeniz gerekir. Surveymonkey’nin bir araştırmasına göre; Yeni müşteri kazanmak elinizdekini tutmaktan 25 kat daha masraflıdır. Varolan müşterinize bir ürün/servisinizi satma olasılığınız yeni

Read More »
Blog

Müşterinizin kalbini 1+1 Kampanyalarıyla kazanın!

    Noel ve Yılbaşı süsleri kaldırılır kaldırılmaz, mağazaların koridorları ve e-ticaret siteleri Sevgililer Günü süsleriyle dolup taşar! Sevgililer Günü satışları 2020’de sadece ABD’de neredeyse 28 milyar dolara ulaştı! Herkes sevdiklerini şaşırtmanın yollarını arıyor, müşterilerinize özel indirimler sunmak için bundan

Read More »
Mail Listemize Kayıt Olun

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.