Müşterinizin kalbini 1+1 Kampanyalarıyla kazanın!

 

 

Noel ve Yılbaşı süsleri kaldırılır kaldırılmaz, mağazaların koridorları ve e-ticaret siteleri Sevgililer Günü süsleriyle dolup taşar!

Sevgililer Günü satışları 2020’de sadece ABD’de neredeyse 28 milyar dolara ulaştı! Herkes sevdiklerini şaşırtmanın yollarını arıyor, müşterilerinize özel indirimler sunmak için bundan daha iyi bir zaman olabilir mi? Onlara ihtiyaç duydukları sevgi ve ilgiyi vermenin tam zamanı!

Sevgililer günüde “Bir Alana Bir Bedava (1+1)” fırsatları ile müşterilerinizin sevdiklerine hiçbir ekstra ücret ödemeden bir hediye sunmalarına izin verirsiniz. 1+1 kampanyaları hem restoranlar hem de perakende mağazaları tarafından kullanılan en yaygın satış promosyon tekniklerinden biridir.

Sadece bizim sözümüze güvenmeyin! İşte 1+1 kampanyalarının faydalarının bir özeti:

1. Stok fazlasından kurtulun

Stok fazlasından kurtulmanın ve aynı zamanda karlı kalmanın 1+1 kampanyaları sunmaktan daha iyi bir yolu var mı? Yavaş hareket eden stok, diğer ürünlerle birlikte satılır ve hala karlı kalırsınız.

2. Müşterilerinizi memnun edin

Academia’ya göre, alışveriş yapanların 1+1 kampanyalarına katılma olasılığı daha yüksek çünkü onlara göre, ürünlerin ek maliyeti yok gibi görünüyor ve kampanya nedeniyle daha değerli olarak algılanıyorlar. Öyleyse vurgulamak istediğiniz ürünleri seçin ve bir 1+1 kampanyasına dahil edin!

3. Ürünlerinizi müşteriler için ulaşılabilir hale getirin

Müşteriler, Sevgililer Günü promosyonları sırasında 1+1 kelimesini gördüklerinde, akıllarına gelen ilk şey, sevdiklerini mutlu ederken tasarruf yaptıklarıdır. Aslında, harcamalarını en üst düzeye çıkarmanın ve böylece sadık müşterilerinizi ödüllendirmenin ve yeni alışverişleri tetiklemenin harika bir yoludur!

Artık 1+1 kampanyalarının avantajlarından bazılarını bildiğinize göre, bu tip promosyonları yürütmeyi planlarken aklınızda bulundurabileceğiniz önemli hususlar şunlardır:

1. Tanıtım için bir hedef kitle oluşturun

Özellikle hangi kitleyi hedeflemek istediğinizi bulmaya çalışın. 1+1 kampanyalarının genel amacından biri sadık müşterilerin kalbine dokunmak, diğeri ise mağazalarınız ve sadakat programınıza yeni müşteriler kattığınıza emin olmaktır. Belirli bir kitleyi hedeflemek, işletmenizin maliyeti düşürmesine yardımcı olur. Sevgililer gününde 1+1 tanıtımı yaptığınız için, hedef kitleniz özellikle çiftler ve aileler olmalıdır.

2. 1+1 Kampanyalarınıza bir aciliyet duygusu katın

1+1 kampanyanızın geçerliliğini sınırlamazsanız veya kampanyayı çok uzun süre aktif tutarsanız, müşteriler heyecanı kaybedebilir ve muhtemelen işlem yapmazlar. Müşterilerinizin mağazanızı ziyaret etmesi (yüz yüze veya online) ve alışveriş yapmaya teşvik olması için bir ihtiyaç duygusu yaratın.

3. Sosyal medya platformlarınızdan ve web sitenizden yararlanın

Sosyal medya, 1+1 kampanyanızhakkında iletişim kurmanın anahtarıdır. Instagram ve / veya Facebook’ta pek çok restoran ve perakende mağazasına rastlayabilirsiniz. Hedef kitlenizin çoğu en az bir platformda aktif olduğundan, müşterileri en son promosyonlar ve teklifler hakkında aktif bir şekilde bilgilendirmek için sosyal medya platformlarını kullanmak çok önemlidir. Sosyal medya çağında tüm platformlara yatırım yapmalısınız: Instagram, Facebook, Tiktok, Twitter ve Linkedin.

İşte sosyal medya sayfalarınızda ve web sitenizde 1+1 kampanyanızla ilgili ses getirmenin yollarından bazıları:

  • 1+1 kampanya lansmanı video içeriği (hikayeler, canlı yayınlar, postlar, Tiktok’lar) yayınlayın.
  • Hashtag’ler oluşturun ve takipçilerinizi de bir fotoğraf yayınlıyorlarsa bunları kullanmaya teşvik edin.
  • 1+1 kampanyanızı satın alan müşterileri (onların izniyle) sergileyin ve teklifinizin yayılmasına yardımcı olacak influencerlarla birlikte çalışın.
  • 1+1 kampanyanızı vurgulamak ve ürünleri, kampanyanın geçerlilik tarihlerini ve şartlarını sunmak için web sitenizde özel bir sayfa oluşturun (ve sosyal medyada bu sayfaya bir bağlantı sağlayın).

4. 1+1 kampanyanızı mağazada tanıtın

Web sitenizde ve sosyal medya sayfalarınızda 1+1 fırsatlarını tanıtmak, özellikle mevcut kriz dönemlerinde çok önemliyken, ek olarak mağazada fırsatları tanıtmak hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacaktır! Şubeleriniz, promosyonlarınızı duyurmak için birçok harika fırsat sunar. Müşterilerinize 1+1 kampanyanız hakkında bilgi verme yollarından bazıları şunlardır:

Mağazanın dışında: Vitrin posterleri ve roll-up’lar ve personel tarafından dağıtılan broşürler

Masa ve ürünlerde: Amerikan servisler, iPad’ler, TV’ler kampanyalarınız için harika bir duyuru alanı olabilir. Kampanya QR kodlarını kağıt mendillere veya kahve fincanlarına da yerleştirebilirsiniz.

Ödeme noktasında: Çalışanlar müşterileri fırsat hakkında bilgilendirebilir. Ayrıca personel üniformalarına, alışveriş poşetlerine veya fatura üzerine çıkartmalar ekleyebilirsiniz.

 

1+1 kampanyaları, kazan-kazan stratejileridir: İyi bir fırsat yakaladıkları için müşterileri minnettar hissettirir. Karşılığında, müşteri memnuniyetini ve katılımını artırır, işletmelerin yalnızca ek satış yapmasına değil, aynı zamanda yeni müşteriler çekmesine de yardımcı olabilir! Doğru bir şekilde uygulandığında, “Bir Alana Bir Bedava” fırsatları, müşterilerinizi Sevgililer Günü için memnun edecek, etkili araçlar olabilir! 1+1 kampanyanızı hazırlamak için bizle iletişime geçmekten çekinmeyin!

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Sadık Müşteriler yaratmak için 6 Sosyal Medya Stratejisi

  4,7 milyar insan, yani dünya nüfusunun neredeyse %60’ı sosyal medya kullanıcısı. Tüm sektörlerdeki işletmelerin, müşterilerle en sevdikleri platformlarda buluşmak ve akılda kalıcı olmak için pazarlama planlarının bir parçası olarak güçlü sosyal medya stratejileri uygulaması şaşırtıcı değil. Yiyecek ve İçecek

Read More »
Blog

Makine Öğreniminin İşletmenizi Nasıl Öne Çıkarabileceğini Öğrenin

    Son birkaç yılda, yapay zekanın (AI) hızlı gelişimi, insan yaşamının neredeyse her yönünü etkiledi. Artan gelir yaratmaktan sosyal medyada kişiselleştirilmiş içeriğe kadar, bu teknoloji günümüzün dijital dünyasında büyük bir değer olduğunu kanıtlıyor ve her büyüklükteki işletme tarafından erişilebilir

Read More »
Blog

Müşterilerin Geri Gelmesini Sağlayacak Tatil Sonrası Stratejiler

  Yeni müşteriler elde etmek, mevcut müşterileri elde tutmaktan beş kat daha maliyetlidir. Bain & Company’ye göre elde tutma oranlarını %5 arttırmak, kârı %25 ila %95 arasında artırıyor – etkileyici, değil mi? Yılbaşı ertesi müşterilerle iletişim halinde olmak, ek gelirler sağlayabilir ve

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.