Oyunlaştırma ile Alışveriş Sezonuna Hazırlanın

 

Kasım ayı, en yoğun alışveriş sezonunun başlangıcını işaret ediyor. Müşteriler, markaların sunduğu en çekici promosyonları ve fırsatları aramaya başlıyor. Sonuç olarak, Yeme&İçme ve Perakende şirketlerinin dönüşleri ve gelirlerini artırmaları için mükemmel bir zaman. Müşterileri şaşırtacak oyunlaştırılmış sadakat kampanyalarından daha iyi ne olabilir?

Como, müşteri katılımını, bağlılığı ve ortalama harcamayı artıran etkileşimli bir deneyim oluşturmak için oyun mekaniklerini birleştirmeyi son derece kolaylaştırır. Bunu göz önünde bulundurarak, son teknoloji sadakat programı çözümünüzle yararlanabileceğiniz iki tür oyunlaştırmaya göz atın!

Şans Çarkı

Yeni ve mevcut müşterilerinize çarkı döndürme ve belirlediğiniz ürün ve fırsatları kazanma şansı vererek sadakat programınızı geliştirin! Üyeler, Como’da ayarlayabileceğiniz olasılıklara göre çarkın bir dilimine rast gelerek hediye kazanma şansına sahip olurlar. Her dilim, ücretsiz bir ürün, indirim veya müşterilerin mağazanızı ziyaret ettiklerinde kullanabilecekleri toplam fatura üzerinden bir yüzde gibi farklı ödüller sunar.

Çarkınızı markanızın renkleriyle özelleştirin ve benzersiz bir deneyim sunmak için özel güne veya çarkın temasına göre tasarım öğeleri ekleyin. Yılbaşı sezonu yaklaşırken, Yılbaşı temalı simgeler ve arka plan renklerinin yanı sıra sunabileceğiniz sınırlı sayıda Yılbaşına özel ürünler ekleyebilirsiniz!

Kazı Kazan

Kazı kazan kartı, kullanıcı deneyimine sürpriz bir faktör ve etkileşimli bir his katar. Ek olarak, ekibiniz için kurulumu kolaydır ve üye tarafında kullanımı son derece basittir!

Akış çok kolaydır: Müşterilerinize hediyelerini nasıl alacaklarını ve kullanabileceklerini açıklayan bir SMS, e-posta veya anında push bildirimi gönderilir, bu sayede müşterileriniz tıklayarak kazı kazan kartına erişebilir, ekranlarını kazıyarak hediyelerini keşfedebilirler! Bu sayede kolayca müşterileri ziyarete yönlendirin ve şubelerinizin satışlarını artırın.

Yine hediyeler tutar, ürün veya yüzde indirim bazında olabilir. Yılbaşı sezonu ile uyumlu görseller kullanarak müşterilerinizin keşfetmekten heyecan duyacağını bildiğiniz kazı kazan kartları hazırlayın. Sizin kazı kazan kartınızı keşfetmek için sabırsızlanıyoruz!

Oyunlaştırılmış Sadakat Kampanyalarının Faydaları

1. Müşteri bağlılığını ve sadakat programınızla etkileşimini geliştirirler

Oyunlaştırma, işletmenizin üyelerinizin markanız ve ürünlerinizle etkileşime girmesi için heyecan verici ve benzersiz bir yol oluşturmasını sağlar. Snipp‘e göre, oyunlaştırmayı müşteri etkileşim stratejilerine dahil eden markalar, etkileşimde %47’lik bir artış görüyor.

2. Markanız hakkında olumlu ağızdan ağıza iletişimi teşvik ederler

Reflect Digital tarafından yapılan bir araştırma, ankete katılanların %60’ının oyun oynamaktan keyif aldıkları bir markadan satın alma olasılığının daha yüksek olduğunu vurguladı. Memnun müşteriler, olumlu deneyimlerini aileleri ve arkadaşlarıyla mutlu bir şekilde paylaşacaklar. Buna ek olarak, sadakat programınız hakkındaki haberleri sosyal medyada yayarak bir adım daha ileri gidebilirler ve böylece kampanyanızın erişimini her zamanki hedef kitlenizin üzerine çıkarabilirler.

3. Sadakat programınızı rekabette öne çıkarırlar

In an era of customer experience, it is crucial to find ways that will give your business an edge to remain on your customers’ mind. Initiatives like a spin the wheel or a scratch and win campaign are not so common among F&B businesses and retailers. These features demonstrate that your brand understands the importance of making the customer experience more fun and appealing. They also have the advantage of including multiple offers at the same time, making sure you can appeal to everyone while testing different discounts to become more knowledgeable on what works best!

Müşteri deneyimi çağında, müşterilerinizin aklında kalması için işletmenize avantaj sağlayacak yollar bulmak çok önemlidir. Çarkı döndürmek veya kazı kazan kampanyası gibi girişimler, Yeme İçme işletmeleri ve perakendeciler arasında çok yaygın değildir. Bu özellikler, markanızın müşteri deneyimini daha eğlenceli ve çekici hale getirmenin önemini anladığını gösterir. Ayrıca, aynı anda birden fazla fırsatı içerme avantajına sahiptirler, bu da en iyi neyin işe yaradığını anlamak için farklı indirimleri test ederken herkese hitap edebilmenizi sağlar!

Haydi oyun oynayalım!

Doğru yapıldığında oyunlaştırma markanın değerini pekiştirir ve müşterilerinizi markanıza yaklaştırır. Müşterilerinizi sadakat programınıza kaydolmaya ve kazanabilecekleri eğlenceli ve heyecan verici ödüllerden yararlanmak için uygulamanızı indirmeye teşvik edin!

Sadakat kampanyalarınızı oyunlaştırmak mı istiyorsunuz? Başlamak için bugün bize ulaşın!

 

 

 

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Cadılar Bayramı 2022: 4 “Tüyler Ürpertici” Derecede İyi E-posta Kampanyası için İpuçları ve Püf Noktaları

  Cadılar Bayramı yaklaşıyor, bu da milyonlarca insanın şeker stoklaması, evlerini dekore etmesi ve eski Cadılar Bayramı kostümlerinin tozunu alması anlamına geliyor ve işletmenizin özel sadakat kampanyanızı ve ilgili e-postaları oluşturma zamanı geldi! Ulusal Perakende Federasyonu‘nun (NRF) anketine göre, ABD’li

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.