Ana Sayfa

Slide Müşterinizi Tanıyın! Kişiye özel deneyim sunun. Müşteri Sadakatini ve cironuzu arttırın. Demo Talebi VİDEOMUZU İZLEYİN

İşinizi Geliştirmek İçin Uçtan Uca Bir Çözüm

Actioable Data

Aksiyon Alınabilir Veriler

Tekrar satın almayı tetiklemek, harcamaları artırmak ve daha akıllı iş kararları almak için ihtiyacınız olan gerçek zamanlı veri ve bilgileri edinebilirsiniz.

OmniChannel

Omnichannel İletişim & Sadakat

Mağazalarınız, web siteniz veya mobil uygulamanız gibi tüm temas noktalarında müşterileriniz için anlamlı, tutarlı ve bütünleşik bir deneyim sunabilirsiniz.

Asset 3

Kişiye Özel Sadakat Kurguları

Müşterilerinizin tercihlerine, profillerine ve satın alma geçmişilerine dayalı olarak hazırlanmış mesajlar ve ödüllerle onları mutlu edebilirsiniz.

Digital Commerce

e-Ticaret

Sitenizde gezinmenin, sipariş vermenin, uygulamanızdan veya web sitenizden ödeme yapmanın çeşitli yollarını keşfedebilir, bu sayede ödeme işlemini hızlandırabilir ve müşteri deneyimini geliştirebilirsiniz.

Automation

Pazarlama Otomasyonları

Satışları artırmak, yeni ürünleri tanıtmak, müşterileri geri kazanmak ve geri gelmelerini sağlamak gibi belirli hedeflere dayalı otomatik, kişiye özel kampanyalar oluşturabilirsiniz.

APP

Markaya Özel Mobil Uygulama

Mobil ödeme, online sipariş, bildirimler ve daha birçok özellik ile markanıza özel uygulamanızı kişiselleştirebilir, müşterilerinizle çok verimli bir etkileşim kurabilirsiniz.

Kanıtlanmış Sonuçlar

0 %
Aylık satın alma sıklığındaki artış
0 %
Bir yıl boyunca aylık harcamalardaki artış
0 %
Sadık müşterilerin, diğer müşterilere göre aylık ortalama harcamasındaki artış

Markaya Özel Mobil Uygulama

iOS ve Android uyumlu sadakat uygulamanız ve raporlarınız cebinizde!

Etkileyici Sonuçlar

CRM, İş Zekası ve sadakati birleştirerek her müşterinin sistemden en iyi şekilde yararlanmasını ve işini büyütmesini sağlıyoruz. Sistemimizin POS entegrasyonu ve tüm dış sistemlerle bağlanabilirliği sayesinde sorunsuz ve hızlı bir başlangıç sağlıyoruz . Como Sense'in esnek ve modüler yapısı, ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilir bir sistemi mümkün kılıyor.

  • Como ile müşterilerimizin alışveriş alışkanlıklarını daha efektif bir şekilde takip etmeye başladık ve müşteri sadakatini artırdık. Belirli dönemlerde satışını yükseltmeyi planladığımız ürün grupları için, marka imajına zarar verir endişesi olmadan kampanya yapabilmeyi, bizim için çok önemli olan “tek pasta”ların damgalı kartı ile satışını artırmayı sağladık.

    E. Banu Göker

    Beyaz Fırın, Pazarlama Direktörü
  • “Bir şirket Como’yu kullanmayı düşünüyorsa, 2 şeyi unutmasın!

    Birincisi, çok güvenli. İkincisi müşterimiz çok memnun çünkü Como müşteri tarafından çok kolay kullanılan bir sistem ve bizim için müşteriye ulaşmanın en kolay yolu.”

    Yusuf Sevilla

    Sevil Parfümeri, Kurucu
  • Como ile müşterilerimizi tanıma ve onları segmente edebilme fırsatının yanı sıra onlarla tek taraflı değil karşılıklı bir iletişim kurabilme imkanı yakaladık. Müşterimize hem mağazada hem online şubede geçerli olan ortak bir sadakat cüzdanı sunarak omni-channel bir sadakat platformu kurmuş olduk.

    Yakın gelecekte mobil ödemeyi de devreye almayı planlıyoruz.

    Özgür Özelge

    Kronotrop, Genel Müdür
  • Como’yu efektif kullanarak müşteri sadakatine dair birçok ihtiyacımızı karşılıyoruz.

    Kurumsal firmalara özel indirimleri, personel ödenmezlerini bu platform üzerinden yönetmenin yanı sıra müşterilerimizi tanıyarak kişiye/segmente özel kampanyalarla ciro artışı ve sadakat sağlıyoruz.

    Uygulama içi anket ile sürdürülebilir bir müşteri memnuniyeti hedefliyoruz çünkü sistem çok kolay bir şekilde karşılıklı iletişime imkan veriyor.

    Selçuk Gengeç

    Cookshop, Genel Müdür Yardımcısı
  • Como ile, müşterilerimize özel, kişiselleştirilmiş kampanya ve ödüller vererek yüksek müşteri sadakati oluşturuyoruz. Farklı konseptlerde olan mağazalarımızdaki özel kampanyalar sayesinde iletişim izinleri kolaylıkla alınan müşteri gruplarını sistemimize ekleme imkanımız oluyor.

    Tüm faaliyetleri detaylı raporlama sistemi ile günlük, dönemsel veya geçmişe dönük analiz etme imkanımızın olması sonraki kampanya ve ödül kurgularında işimizi geliştirmemize çok yardımcı oluyor.

    İzzet Stamati

    Çiçek İçGiyim, CFO
  • Bonobo firma ortaklarıyla tanışıklığımız 3 seneye, ticaretimiz ise 14 aya dayanır.

    Bonobo, ticaretin zor olduğu bu dönemlerde aynı istek ve özveriyle servislerini kesintisiz vermektedirler.

    Türkan Yıldız Güleç

    Kırçiçeği, Satın Alma Müdürü

Tanışalım!

Paket ve fiyatlarımızı inceleyin.

Basic
Temel fayda paketi
₺350 / Şube
  • Kolay Üye Kaydı
  • Katılım Ödülleri
  • Parapuan veya Damgalı Kartlar
  • Doğum Günü Ödülleri
  • Veri Analizi
  • İletişim (Push, Sms, Email)
  • Belirli Güne ve Saate Özel Kampanyalar
  • +1 Pazarlama Otomasyonu
Professional
Profesyonel paket
Teklif Alın
  • Basic Paketteki Tüm Özellikler +
  • Kişiye Özel Ödüller
  • Sınırsız Sayıda Pazarlama Otomasyonu
  • "Customer Journey" Otomasyonları
  • "Arkadaşına Öner" Ödülleri
  • Üye Segmentasyonu
  • Kişiye Özel Uygulama İçerikleri
  • Akıllı Anket Modülü

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Bize Ulaşın!