12 adımda Yılbaşı Rehberiniz

 

Günler kısaldıkça ve kahve dükkanları mevsimlik bardaklarını piyasaya sürdükçe, Yılbaşı ruhu giderek daha fazla hissedilir oluyor! Müşteriler şu anda “mükemmel hediye” ve en iyi tatil promosyonlarını aramakla meşgul.

Yılbaşı ruhunu etrafa yayarak mevcut ve yeni müşterilerle etkileşim kurmanın tam zamanı! Değişen özel günlere ve dönemlere ayak uydurarak daha güçlü ilişkiler kurun ve firmanızın diğerleri arasında parlamasına izin verin.

Yılbaşı yaklaşıyor, pazarlama kampanyalarınızı hazırlamanın zamanı geldi. Bu Yılbaşı Rehberinden ilham alın ve mağazanızı yılın en güzel zamanına hazırlayın!

1. Web sitenizi ve uygulamanızı yılbaşı sezonuna göre özelleştirin

Herkesi kutlama havasına dahil etmek için web sitenizi Yılbaşı öğeleriyle süsleyerek başlayın ve uygulamanızın görünümünü ve hissini direkt Como kontrol panelinizden güncelleyin. Noel Baba şapkası veya kardan adam ekleyerek logonuzu güncelleyin, ikonlarınıza Noel esintisi ekleyin veya bu sezon için promosyonlarınızı veya indirimlerinizi içeren bir yılbaşı banner’ı oluşturun!

2. Mağazanızı süsleyin

Deloitte tarafından gerçekleştirilen bir ankette, tüketicilerin %42’si Yılbaşı atmosferini yaşamak için fiziksel mağazalardan alışveriş yapmayı tercih ediyor. Yılbaşı havasına uyan süslemeler ekleyerek mağazanızı yenileyin. Bu, insanları Yılbaşı ihtiyaçları için mağazanızdan alışveriş yapmaya davet edecektir.

3. Kişiselleştirilmiş yılbaşı kartları gönderin

Sadık müşterilerinize e-posta yoluyla veya sosyal medya sayfanıza yönlendirerek mutlu yıllar dileyin. Bunun için kişiselleştirilmiş bir kart göndererek onları hatırlayın. Günün sonunda, önemli olan düşüncedir ve müşterileriniz bu hareketi kesinlikle takdir edecektir.

4. Dönemsel damgalı kartlar sunun

Damgalı kartlar, müşterilerin tekrar satın almalarını sağlamak ve ziyaret arttırmak için etkilidir, çünkü kim hediye ürün sevmez ki? Damgalı kartınızın arka planını ve renklerini daha çekici ve bu döneme özel hale getirmek için kolayca değiştirebilirsiniz! Müşterilerinize fırsatı hatırlatın ve onlara kişiselleştirilmiş sms göndererek onları mağazanıza uğramaya davet edin.

5. Bir e-posta kampanyası başlatın

Como’nun dinamik e-posta oluşturucusunu kullanarak, Yılbaşı ruhunuzu göstermek için temalı e-postalar gönderin. Yılbaşı ürünlerinizin promosyonları veya flaş fırsatlar gibi e-posta kampanyalarınızın içeriğini iyice planlayın. Bir aciliyet duygusu yaratmak için akılda kalıcı konu başlıkları ve kısa bir süre için geçerli olduğunu vurgulayan ifadeler (“Yalnızca sınırlı bir süre için” gibi) kullanın.

6. Bir hediye önerileri listesi hazırlayın

Mükemmel hediyeyi aramak zaten yeterince stresli, bu yüzden neden müşterilerinize mağazanızdan alabilecekleri hediyeler konusunda ilham verecek bir hediye rehberi oluşturmuyorsunuz? Alışverişlerini kolaylıkla tamamlamalarına yardımcı olun, bu size rakiplerinize göre avantaj sağlayacaktır.

7. Yılbaşına özel ürünlerinizi Puan Dükkanınızda tanıtın

Yılbaşı ürünlerinizi müşterilerin hediye olarak kullanmaları için Puan Dükkanınıza koyarak Yılbaşı ruhunu koruyun. Bu, onları tekrar satın almaya ve sezon için özelleştirdiğiniz ürünlerden yararlanmaya teşvik edecektir. Yılbaşı sona erdiğinde, işletmenizin özel günlere ne kadar adapte olduğunu  göstermek için olağan ürün tekliflerinize geri dönün. Üyelerinize Como’nun dinamik bildirim ve uygulama içi mesaj özelliği aracılığıyla puanlarını kullanmalarını hatırlatın ve daha yüksek kilik ve dönüşüm oranları için görsel ve harekete geçirici mesaj butonları ekleyin.

8. Hedef kitlenizi genişletmek için diğer markalarla ortak kampanyalar düzenleyin

Diğer işletmelerle işbirliği yapmanın ve mağazanıza daha fazla müşteri toplamanın harika bir yolu olan promosyon kodlarını kullanın. Como’nun promosyon kodları üye olmayanlar tarafından da kullanılabildiğinden ek gelir ve yeni müşteriler getirir!

9. Yılbaşı temalı oyunlu kampanyalar yapın

Snipp’e göre, müşteri etkileşim stratejilerine oyunlaştırmayı dahil eden markalar, etkileşimde %47, marka sadakatinde ise %22 artış sağlıyor. Müşterilerinizi Yılbaşı temalı Kazı Kazan veya Şans Çarkı’na katılmaya teşvik ederek müşterilerinize unutulmaz bir deneyim yaşatın.

10. Bir çekiliş düzenleyin

Hediye alıp vermek Yılbaşının ruhunda var. Öyleyse neden müşterileriniz için bir çekiliş yaparak daha fazla sadakat yaratma fırsatından yararlanmayasınız?Alışveriş yapanları markanız ve alacakları hediye ile ilgili kolayca heyecanlandırabilirsiniz. Bu, sosyal medyada takipçilerinizin artmasına da yardımcı olacaktır.

11. Müşterilere sosyal medya hediyeleri sunun

Müşterilerinize bir Yılbaşı sosyal medya hediyesi vermek için linki gönderilerinize veya hesabınızın açıklamasına ekleyin. Bu, onları sadakat programınıza katılmaya ve hediyelerini almak için mağazanızı ziyaret etmeye teşvik edecektir. Kullanıcılar, e-posta adreslerini verecekleri için, gelecekteki e-posta kampanyaları için de ek bir veri tabanı oluşturmuş olursunuz.

12. Yılbaşı sonrası tekliflerle bu dönemde edindiğiniz müşterilerinizle yeniden etkileşim kurun

Yılbaşı alışverişi 25’inde bitmiyor, çünkü hala son dakika promosyonları arayan ve kendilerine aldıkları hediye kartlarıyla kendilerini şımartan müşteriler var. Noel gününden sonra bile indirimler ve fırsatlar sunarak müşterilerinizi elde tutun!

Tutarlılık, yalnızca bu sezonda değil, yılın herhangi bir zamanında pazarlama stratejilerinizi başarıyla uygulamanızın anahtarıdır. Mağazanızda, sosyal medya platformlarınızda ve uygulamanızda da Yılbaşı kampanyalarınızın reklamını yapmayı unutmayın.

Personelinizi Yılbaşı için hazırladığınız kampanyalar, promosyonlar ve fırsatlardan haberdar olmaları için eğitin. Bu arada Yılbaşı ürünlerinizi sosyal medyada veya uygulamanızda tanıtırken müşterilerinize dönemin ruhunu hissettirecek renk ve tasarımlardan yararlanın. Kampanyalarınızın sonunda, anketler veya uygulama puanlama ve yorumları aracılığıyla müşterilerinizden geri bildirim almayı unutmayın.

Büyük gün gelene kadar her gün için kampanyalarınızı özenle planlayın! Bugün bizimle iletişime geçin ve Como’nun özelliklerinden nasıl yararlanabileceğiniz konusunda daha fazla bilgi alın!

Şimdiden mutlu yıllar ve mutlu Noeller!

 

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Bonobo'da Ne Var Ne Yok?

Etkileyici Mağaza Vitrinleri Oluşturmak, Yaya Trafiği Çekmek ve Satışları Artırmak İçin Kanıtlanmış 4 Strateji

Bir perakendeci veya restoran yöneticisiyseniz, müşterilerin mağazanıza adım atmasını sağlamanın satış başarısının anahtarı olduğunu bilirsiniz. Bunu yapmanın en iyi yollarından biri de görsel olarak çarpıcı ve çekici vitrinler oluşturmaktır. NPD Group Research’e göre vitrinler, satın alma kararlarını %24’e varan oranda

Read More »
Blog

Müşteri Segmentasyonunun Restoranlar İçin Önemi

  Bugünün rekabetçi gıda sektöründe, başarılı olmak isteyen restoranlar, müşteri segmentasyonunu göz ardı edemezler. Restoran sahipleri, müşteri verilerini kullanarak  müşterilerinin tercihleri, davranışları ve demografik özellikleri hakkında değerli bilgiler edinebilirler. Bu bilgilerle yaş, yeme sıklığı ve yiyecek tercihleri gibi faktörlere göre

Read More »
Blog

Menünüzü Pazarlama Aracına Dönüştürmenin 3 Yolu

Son derece rekabetçi restoran endüstrisinde, müşteriler nerede yemek yiyeceklerine veya paket yemek siparişi vereceklerine karar verirken aralarından seçim yapabilecekleri çok sayıda seçeneğe sahiptirler. Öne çıkmak ve daha fazla satış çekmek için restoran sahipleri kendilerini rekabette farklılaştırmanın yollarını bulmalıdırlar. Ellerindeki güçlü

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.