Cadılar Bayramı 2022: 4 “Tüyler Ürpertici” Derecede İyi E-posta Kampanyası için İpuçları ve Püf Noktaları

 

Cadılar Bayramı yaklaşıyor, bu da milyonlarca insanın şeker stoklaması, evlerini dekore etmesi ve eski Cadılar Bayramı kostümlerinin tozunu alması anlamına geliyor ve işletmenizin özel sadakat kampanyanızı ve ilgili e-postaları oluşturma zamanı geldi!

Ulusal Perakende Federasyonu‘nun (NRF) anketine göre, ABD’li tüketicilerin %69’u Cadılar Bayramı’nı kutlamayı planlıyor, bu oran pandemi öncesi düzeye ulaştı. Diğer bir deyişle, müşteriler aktif olarak bu Cadılar Bayramı fırsatlarını, tekliflerini, imza ürünlerini ve deneyimlerini arıyor! Ayrıca, toplam harcamanın geçen yılki 10.1 milyar doları aşarak tüm zamanların en yüksek seviyesi olan 10.6 milyar dolara ulaşması ve sezonu yılın en büyük ticari kutlamalarından biri haline getirmesi bekleniyor.

Cadılar Bayramı’nı işletmeniz için mevcut müşterileri memnun etmek, yeni müşteriler kazanmak ve böylece satışlarınızı artırmak için harika bir fırsat olarak görmek için ek bir nedene ihtiyacınız pek yok gibi, ne dersiniz?

Bu Cadılar Bayramı sezonunda, ses getirecek ve müşterilere balkabağı hakkında konuşma fırsatı verecek harika bir e-posta pazarlama kampanyası başlatın! İşte başlamanıza yardımcı olacak dört ipucu ve püf noktası.

1. Bir Halloween teaser e-postası göndererek beklenti oluşturun

Müşterilerin gerçekleştireceğiniz özel fırsatlardan haberdar olmalarını sağlamak için Cadılar Bayramı teklifleriniz ve promosyonlarınız hakkında önceden bir tanıtım e-postası göndererek e-posta kampanyalarınızı renklendirin. Bu, işletmenizin yalnızca sezon geldiğinde akılda kalmasını sağlamakla kalmaz, aynı zamanda şubelerinize erken ziyaretleri de tetikleyebilir.

Teaser e-postasının amacı, her şeyi bir kerede ifşa etmek değil, özel Cadılar Bayramı indiriminiz hakkında ipuçları bırakarak merak uyandırmaktır. İkincisi, mevsimlik ürünleriniz, hediye kartlarınız, 1 alana 1 bedava fırsatlarınız ve daha fazlası için tümü Como’dan yalnızca birkaç tıklamayla önceden yapılandırılmış özel teklifler içerebilir.

Bu nedenle, Cadılar Bayramı e-posta kampanyalarınızı göndermek için Ekim ayının son haftasını beklemeyin. Ne kadar erken olursa o kadar iyi – heyecan yaratmak için ayın başında kısa tanıtımlar göndererek başlayabilirsiniz!

2. Komik kelime oyunları, ürkütücü görseller ve dikkat çekici bir konu başlığı ile Cadılar Bayramı ruhuna girin

E-postalarınızı daha çekici ve akılda kalıcı hale getirin ve korkutucu mevsime uygun mizah ve şakalar ekleyerek okuyucularınızın dikkatini çekin. E-posta kampanyalarınıza bir veya iki kelime oyunu ve bazı eğlenceli Cadılar Bayramı grafikleri, resimleri veya GIF’leri eklemeyi deneyin. Como’nun dinamik e-posta oluşturucusunun yardımıyla, görsellerinizi sürükleyip bir Cadılar Bayramı renk teması seçerek e-posta kampanyalarınızı hızlı ve etkili bir şekilde özelleştirin.

Ek olarak, açılma oranlarını iyileştirmek için konu satırınız üzerinde çalışın. Invesp‘in araştırmasına göre, insanların %47’si e-postaları yalnızca konu satırına göre açmaktadır. Bu nedenle, sloganınızı dikkatlice seçin ve abonelerinizin dikkatini çekmek için Cadılar Bayramı sezonuyla uyumlu göz alıcı emojiler ekleyin.

Bunu yaparak, Ekim ayı boyunca alacakları sayısız e-posta arasında öne çıkacaksınız. Müşterilerinize, markanızın da eğlenmeyi bildiğini göstererek, onların işletmenizle bağlantı kurmasını kolaylaştırır.

3. Cadılar Bayramı tekliflerinizi tanıtarak mağazanıza trafik çekin

31 Ekim’e yaklaşırken, göz alıcı e-postalar aracılığıyla müşterilerinize sezonluk promosyonlarınız ve teklifleriniz hakkında bilgi verin. Söz konusu teklif, ziyaretleri başarılı bir şekilde artırmak amacıyla müşteri tabanınızın çoğu için çekici olmalıdır. Bu nedenle, en iyi ürünü ve teklif türünü seçmek için Como analizlerinizi kontrol edin!

Cadılar Bayramı sezonu için sınırlı süreli bir teklifle bir aciliyet duygusu yaratmanızı tavsiye ederiz. Bu, müşterileri hızlı hareket etmeye ve fırsatlarınızı kullanmak için şubelerinizi ziyaret etmeye teşvik edecektir.

Trafiği artırmanın başka bir yolu da markalı şekerleme veya şekerleme çantaları veya diğer temalı ücretsiz ürünlerle iletişim kurmak olabilir.

4. Müşterilerinizi Cadılar Bayramı chalenge’larına ve yarışmalarına dahil ederek katılımını artırın

E-posta kampanyanız dahilinde müşterilerinize özel bir Cadılar Bayramı yarışması düzenlediğinizi bildirin, böylece bu dönemde markanızla bağlantı kurmaya daha da istekli olurlar.

Etiketlendiğiniz en iyi kostüm resmini ödüllendiren bir sosyal medya yarışması düzenleyebilir, bulunduğunuz yerde bir Şans Çarkı deneyimi yaşatabilir, dijital bir kazı kazan kartı başlatabilir veya sadece insanların sadakat programınıza kaydolarak girebileceği bir yarışma düzenleyebilirsiniz.

Müşterilerin katılmasını sağlamak için Uygulamanızın veya özel açılış sayfanızın bağlantısını e-postanıza eklemeyi unutmayın!

Özetle, Cadılar Bayramı müşterilerin aktif olarak kutlamayı dört gözle beklediği, giderek daha önemli bir satış etkinliği haline geliyor ve bu sadece Amerika Birleşik Devletleri’nde değil, dünya çapında da geçerli. E-posta abonelerinize hem Cadılar Bayramından önce hem de hemen öncesinde sezonluk teklifler ve alakalı içerikler göndererek onlarla etkileşim kurmak için harika bir fırsat!

Como ekibinden, size muhteşem bir Cadılar Bayramı sezonu diliyoruz!

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Limonları Limonataya Dönüştürmek: Restoranlarda ve Perakendede Olumsuz Yorumlara Yanıt Verme Sanatı

Olumsuz bir yoruma etkili bir şekilde yanıt vermek, müşteri ilişkilerini kurtarabilir ve hatta markanızın itibarını artırabilir. Restoranlar ve perakende satış işletmeleri için özel olarak bunun nasıl yapılacağına dair bazı kullanışlı ipuçlarını burada bulabilirsiniz: 1. Kişiselleştirilmiş Özür ve Çözüm Olumsuz bir

Read More »
Blog

Bilmeniz Gereken 10 SMS İstatistikleri

  Cep telefonları artık dünya genelinde 7,26 milyar kullanıcıya sahip ve bu da dünya nüfusunun %91,54’ünü oluşturuyor. Bu rakamları, günde 7 saate ulaşan ortalama ekran süresini ve online olarak başlayan satın alma kararlarını göz önünde bulundurduğumuzda, şirketlerin artık müşterilerine mobil

Read More »
Uncategorized

Müşterilerin Sadakat Programlarından Vazgeçmelerinin 5 Nedeni

  Business Wire’a göre, tüketicilerin %84‘ü, sadakat programı sunan bir markayı tercih etme olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylüyor. Amazon, Starbucks ve Sephora gibi büyük markalar, dünyanın her yerinden müşterilerin abone olduğu en başarılı sadakat programları arasında yer alıyor. Bununla birlikte, özellikle

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.