Wallet Pass Kullanmanın 3 Temel Avantajı

 

Wallet Pass, mobil cihazınızda Apple Wallet veya Google Pay Uygulamalarında bir cüzdan öğesi şeklinde saklanabilen, ödeme yapmayan dijital bir karttır.

Bu gelişmiş özellik, müşterilerinizin deneyimini daha sorunsuz hale getirdiği, markanızın akılda kalmasını sağladığı ve müşteri katılımını artırarak ek sürekli gelir sağladığı için işletmenizin sadakat programı için güçlü bir üründür. Yeni Como Wallet Pass’lerin müşterilerinizin deneyimini nasıl bir üst düzeye taşıyabileceğini ve işinizi nasıl daha karlı hale getirebileceğini açıklayalım!

Yeni başlayanlar için anlatalım, bir Mobil Cüzdan Pazarlama anketine katılan 2.000 katılımcının yarısından fazlası (%54) hali hazırda bir Cüzdan Kartı kullanmıştır ve şu anda en az bir sadakat programına kayıtlı tüketicilerin %70’i sadakat kartlarının bir mobil versiyonunu, web sitesinde bir oturum açmaları veya bir uygulama indirmeleri gerekmiyorsa, kullanabileceklerini söylemektedir.

1. Wallet Pass, müşterileriniz için en erişilebilir sadakat özelliği ve işletmeniz için en kolay tanımlama yöntemidir.
Mobil Wallet Pass’ler, mevcut pazarlama kanallarınız aracılığıyla sadakat programı üyelerinize tek bir URL ile indirilerek dağıtılabilir. Başka bir deyişle, müşterilerin, istemezlerse sadakat programınıza erişmek için Mobil Uygulamanızı indirmelerine gerek yoktur ve hali hazırda aktif uygulama kullanıcılarıysa, programla ilgili önemli bilgilere daha hızlı bir şekilde erişmek için Wallet Pass’ten yararlanabilirler. Gerçekten de, bir sadakat uygulamasına girmek ve ödülleri, fırsatları, puanları kontrol etmek için ortalama 6 dokunuş gerekirken, kayıtlı bir Pass’e ulaşmak için sadece iki dokunuş yeterlidir!

Buna ek olarak, POS’ta tanımlama büyük ölçüde basitleşecektir. Personelinizin kendilerini tanımak, puanlarını veya geçerli tekliflerini kontrol etmek ve uygulamak için üyenin bilgilerini istemesi gerekmez. Üye, Wallet Pass’i telefonlarına ekledikten sonra, kimlik tespiti için satış noktası kasasında Pass’i açıp ibraz edebilir. Personel, geçiş kartındaki barkodu okuttuğunda, üyelerin puan bakiyesi ve hediyeleri gibi detaylarını inceleyip saniyeler içinde işlem yapabilir.

İşletmeniz kaybolabilecek veya zarar görebilecek fiziksel kartlar dağıtıyorsa, Wallet Pass üyeleriniz için kesinlikle daha uzun ömürlü bir seçenektir. Bulunduğunuz yerde bir wi-fi sorunuyla karşılaşırsanız ve müşteriniz uygulamasına erişemezse, Wallet Pass bağlantı gerekmeden taranabilir, bu da Wallet Pass’İ hayata geçirmek için başka bir nedendir!

2. Wallet Pass’ler, Mobil Uygulama deneyiminizi tamamlar, markanızın akılda kalmasını sağlar ve müşteri harekete geçirir

Wallet bildirimleri, işletmenizin üyeleriyle tutarlı bir iletişim kanalına sahip olmasını sağlar. Dahası, ankete katılanların %62’sinin kişiselleştirilmiş olması durumunda bir Wallet Pass’i indirme olasılığının yüksek olduğunu söylemesi ilginçtir. Başka bir deyişle, davranış veya profil tabanlı Wallet kampanyaları oluşturmanızı ve bunları Como’daki bildirimlerle eşleştirmenizi öneririz. Bu mesajlar üyelerinizin kilit ekranında görünecek ve onları harekete geçmeye teşvik edecektir. Böyle kişiselleştirilmiş bir pazarlama deneyimi, daha yüksek dönüşüm oranlarına ve daha güçlü marka sadakatine yol açacaktır!

Örneğin, kampanyalarınızı üyelerinizin satın alma geçmişine ve son davranış / tercihlerine göre oluşturabilir, özel tekliflerinize ilgilerini artırmak için push bildirimlerinizi kişiselleştirebilirsiniz! Ayrıca, bir aciliyet duygusu yaratmak ve mağazanıza trafik çekmek için kuponlar veya teklifler hakkında son kullanma tarihi ile ilgili hatırlatıcı bildirimler de gönderebilirsiniz.

Wallet Pass’iniz, pazarlama ekibinizin markanızı müşterilerin zihninde önde ve merkezde tutmasına, atık kağıt ve plastik tüketimini azaltarak sosyal sorumluluğu teşvik etmesine yardımcı olurken, müşterilerin pass’lerini ailelerine ve arkadaşlarına göstererek olumlu deneyimlerini paylaşmalarına olanak tanır.

3. Wallet Pass’ler, üyelik ayrıntılarını gerçek zamanlı olarak güncelleyerek müşterilerinize daha iyi görünürlük sağlar

Fiziksel eşdeğerlerinin aksine, Wallet Pass’ler her zaman yeni bilgilerle sorunsuz bir şekilde güncellenebilir. Tüketicilerin yaklaşık %77’si, Wallet Pass’lerindeki bilgilerin telefonlarında otomatik olarak güncellenmesini istiyor. Aslında, bu bilgileri kontrol etmek çoğu zaman kişinin hesabına giriş yapması, bilgileri manuel olarak kontrol etmesi veya ödülleri kullanabilmek için onları etkinleştirmesi gibi sıkıcı bir süreç gerektirir.

Üyelerin tek bir bakışta ne durumda olduklarını keşfetmelerini sağlayarak veya bir süredir ziyaret etmedikleri zaman puanlarını veya ödüllerini hatırlatarak, onlara özel indirimleri veya biriken puanlarını kullanmalarını teşvik ederek markanızla aralarındaki engelleri kaldırmış olursunuz.

Üyelerinize puan durumları veya güncel olarak sahip oldukları damga sayısı hakkında gerçek zamanlı güncellemeler gönderin. Üyelerinizin mevcut pass’lerine otomatik olarak yansıyacağı için eski bir Pass’i silmelerine veya yeni bir Pass’i indirmelerine gerek yoktur.

Como ile Wallet Pass’ten yararlanın

Como’nun Yeni Wallet Pass özelliği, markanızı müşterilerinizin cebine girmesini ve onlardan bir mobil uygulama indirmelerini istemeden kişiselleştirilmiş bir şekilde onlarla iletişim kurmanızı sağlar.

Wallet Pass’ler ile işinizi bir sonraki seviyeye taşımaya hazır mısınız? Başlamak için bugün bizimle iletişime geçin.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Bonobo'da Ne Var Ne Yok?

Mağazanızın Promosyon Stratejisini Güçlendirmek İçin Müşteri Referanslarını Kullanmanın 4 Yolu

Günümüz rekabetçi pazarında, müşteri referanslarından yararlanmak, işletme sahiplerinin ürünlerini tanıtmak ve müşterileri arasında güven oluşturmak için vazgeçilmez bir araç haline geldi. Bu referanslar, memnun müşterilerin olumlu deneyimlerini ve geri bildirimlerini sergileme gücüne sahiptir ve rekabetin yoğun olduğu ortamda bile potansiyel

Read More »
Blog

Bilmeniz Gereken 8 Tatil Alışveriş İstatistikleri ve Trendleri

  Aralık ayı sonunda geldi ve herkes çevrimiçi ve çevrimdışı platformlarda en iyi fırsatları ve Yılbaşı ilhamını aramakla meşgul. Bu da, hem Yiyecek-İçecek hem de Perakende sahipleri için çok karlı bir döneme girildiği anlamına geliyor. Ulusal Perakende Vakfı (NRF), kasım ve

Read More »
Blog

Bilmeniz Gereken 10 SMS İstatistikleri

  Cep telefonları artık dünya genelinde 7,26 milyar kullanıcıya sahip ve bu da dünya nüfusunun %91,54’ünü oluşturuyor. Bu rakamları, günde 7 saate ulaşan ortalama ekran süresini ve online olarak başlayan satın alma kararlarını göz önünde bulundurduğumuzda, şirketlerin artık müşterilerine mobil

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.