Como’nun İletişim Araçlarıyla Güçlü Bir Marka Varlığı Oluşturun

Başarılı bir marka oluşturmanın temel unsurlarından biri etkili iletişimdir. Como’nun çeşitli iletişim araçları, işletmelere müşterileriyle anlamlı bir şekilde bağlantı kurma fırsatı sunar. İşte Como’nun iletişim paketinin markanızı şarj edecek 3 özelliği:

1. E-posta Sıklığı ile Marka Bilinirliğini Geliştirin

E-posta iletişimi, marka bilinirliği oluşturmak ve müşteri katılımını teşvik etmek için herhangi bir stratejinin temel taşıdır. Como Hub, içeriği şirketiniz hakkında bilgilendirici bültenlerden okuyuculara mağazanızı ziyaret etmelerini teşvik eden özel teklifler sunmaya kadar uzanabilen göz alıcı e-posta kampanyaları oluşturmanıza olanak tanıyan bir e-posta CRM aracıdır.

2. SMS:Promosyonlar ve Duyurular İçin Hedefli Marka Oluşturma

SMS pazarlaması, düşünceli kullanıldığında güçlü bir araçtır. E-postadan farklı olarak, SMS mesajları kitlenizle anında bağlantı sağlar ve işletmelerin promosyonları veya duyuruları doğrudan müşterilere iletmesine olanak tanır. SMS kampanyaları bir aciliyet hissi yaratır ve böylece müşterileri harekete geçmeye ve marka ile etkileşime girmeye teşvik eder.

3. Push Bildirimleri ile Rahat ve Etkili Marka Tanıtımı

Push bildirimleri, marka tanıtımı için uygun ve maliyetsiz bir yol sağlar. Como’nun push bildirim yetenekleri, işletmelerin müşterilerinin cep telefonlarına doğrudan ücretsiz olarak güncellemeler, haberler ve teklifler göndermesini sağlar. Bu bildirimler, markanın varlığını nazikçe hatırlatarak müşterileri yeni ürünler, hizmetler veya etkinlikler hakkında bilgilendirir.

Sonuç olarak Como, işletmelerin müşterilerine ne zaman ve nerede olurlarsa olsun ulaşmalarını sağlayan 3 önemli iletişim aracı sunar.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Limonları Limonataya Dönüştürmek: Restoranlarda ve Perakendede Olumsuz Yorumlara Yanıt Verme Sanatı

Olumsuz bir yoruma etkili bir şekilde yanıt vermek, müşteri ilişkilerini kurtarabilir ve hatta markanızın itibarını artırabilir. Restoranlar ve perakende satış işletmeleri için özel olarak bunun nasıl yapılacağına dair bazı kullanışlı ipuçlarını burada bulabilirsiniz: 1. Kişiselleştirilmiş Özür ve Çözüm Olumsuz bir

Read More »
Blog

Müşterilerin Geri Gelmesini Sağlayacak Tatil Sonrası Stratejiler

  Yeni müşteriler elde etmek, mevcut müşterileri elde tutmaktan beş kat daha maliyetlidir. Bain & Company’ye göre elde tutma oranlarını %5 arttırmak, kârı %25 ila %95 arasında artırıyor – etkileyici, değil mi? Yılbaşı ertesi müşterilerle iletişim halinde olmak, ek gelirler sağlayabilir ve

Read More »
Bonobo'da Ne Var Ne Yok?

Mağazanızın Promosyon Stratejisini Güçlendirmek İçin Müşteri Referanslarını Kullanmanın 4 Yolu

Günümüz rekabetçi pazarında, müşteri referanslarından yararlanmak, işletme sahiplerinin ürünlerini tanıtmak ve müşterileri arasında güven oluşturmak için vazgeçilmez bir araç haline geldi. Bu referanslar, memnun müşterilerin olumlu deneyimlerini ve geri bildirimlerini sergileme gücüne sahiptir ve rekabetin yoğun olduğu ortamda bile potansiyel

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.