Baremli Sadakat Programları Kullanarak Satışlarınızı Nasıl Arttırırsınız?

İşletmenizin sadakat kulübüne birden çok üyelik baremi eklemek, satışlarınızı arttırma fırsatı sağlayacaktır. Baremler sadece sadık müşterilerinize daha fazla ödül/fırsat sunmanızı sağlamaz, aynı zamanda müşterileri ne kadar sadık olduklarına göre ödüllendirmenize de imkan tanır.

İşletmenizin sadakat kulübüne birden çok üyelik baremi eklemek, satışlarınızı arttırma fırsatı sağlayacaktır. Baremler sadece sadık müşterilerinize daha fazla ödül/fırsat sunmanızı sağlamaz, aynı zamanda müşterileri ne kadar sadık olduklarına göre ödüllendirmenize de imkan tanır. Baremleri ve bu baremlere sağlayacağınız fırsatları doğru kurguladığınızda, en iyi müşterilerinizi güçlü marka savunucuları olmaya motive etmekle kalmaz, tekrar satın alımları da tetiklersiniz. Peki, baremleri işletmeniz için nasıl uygulayabilirsiniz? Bu üç ipucunu aklınızda tutun:

Barem skalası oluşturun 

Müşterilerinizi daha fazla harcayarak veya daha fazla puan kazanarak zirveye ulaşmaya teşvik edecek baremler oluşturun. Sağlayacağınız fırsatlar ne kadar değerli olursa -özel indirimler, özel fırsatlar veya her satın almada daha fazla puan kazanma gibi- dönüş o kadar iyi olur.

Bangır bangır bağırın!

Kulüp üyelerini baremlere ayırdığınızda, hem daha yüksek bir bareme nasıl geçeceklerini hem de daha yüksek bir bareme geçtiğinde neler kazanacağını haber verin. İşletmenizde yer alacak flyerlar, posterler, masa kartları gibi iletişim malzemeleri ve app içinde hangi baremde yer aldığını gösteren görseller kulüp üyelerini daha yüksek baremlere ulaşmaya teşvik etmek için çok iyi bir yol olabilir. Bir müşterinin yalnızca daha yüksek baremlerde yararlanabileceği avantajları olabildiğince vurgulayın ve müşterilerinize her bir bareme ulaşmak için tam olarak ne yapmaları gerektiğini söylediğinizden emin olun.

Müşteri deneyimini önemli bir avantaj haline getirin

Her şey indirim ve avantajlarla ilgili değil! Müşterilerin kulübünüzün en üst baremine ulaştıklarında güçlü bir müşteri deneyimi yaşarlar. En üst baremi özel bir kulüp gibi hissettirmek için, onlara etkileyici görünen bir isim verebilirsiniz ya da çalışanlarınızdan kasada bu üyelere farklı hitap etmelerini / tanındıklarını hissettirmelerini isteyebilirsiniz. Daha da büyük bir jest yapmak için, yalnızca en yüksek barem için ayrı bir menü veya ürün/servis oluşturmayı düşünebilirsiniz.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Kademeli Sadakat Programları ile Müşteri Sadakati Oluşturma

Kademeli sadakat programı, müşterilerin derecelerine göre farklı avantajlar elde ettiği bir üyelik programı türüdür. Geleneksel sadakat programlarından farklı olarak, çok seviyeli sadakat programları, üyeleri belirli metriklere göre farklı gruplarda sıralar. 2022 Küresel Müşteri Sadakat Raporu, katmanlı sadakat programlarına sahip kuruluşların,

Read More »
Blog

Restoran Endüstrisi için Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri

    Yeni müşteriler edinmek harikadır, ancak restoranı ayakta tutan şey sürekli müşterilerdir. Tanıdık yüzler olmanın yanı sıra, müdavimleriniz aynı zamanda en iyi ve en sadık müşterilerinizdir. Çoğu zaman, diğer restoran misafirlerinden daha fazla para harcarlar ve en sevdikleri restoranda

Read More »
Blog

Müşteri Segmentasyonunun Restoranlar İçin Önemi

  Bugünün rekabetçi gıda sektöründe, başarılı olmak isteyen restoranlar, müşteri segmentasyonunu göz ardı edemezler. Restoran sahipleri, müşteri verilerini kullanarak  müşterilerinin tercihleri, davranışları ve demografik özellikleri hakkında değerli bilgiler edinebilirler. Bu bilgilerle yaş, yeme sıklığı ve yiyecek tercihleri gibi faktörlere göre

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.