Baremli Sadakat Programları Kullanarak Satışlarınızı Nasıl Arttırırsınız?

İşletmenizin sadakat kulübüne birden çok üyelik baremi eklemek, satışlarınızı arttırma fırsatı sağlayacaktır. Baremler sadece sadık müşterilerinize daha fazla ödül/fırsat sunmanızı sağlamaz, aynı zamanda müşterileri ne kadar sadık olduklarına göre ödüllendirmenize de imkan tanır.

İşletmenizin sadakat kulübüne birden çok üyelik baremi eklemek, satışlarınızı arttırma fırsatı sağlayacaktır. Baremler sadece sadık müşterilerinize daha fazla ödül/fırsat sunmanızı sağlamaz, aynı zamanda müşterileri ne kadar sadık olduklarına göre ödüllendirmenize de imkan tanır. Baremleri ve bu baremlere sağlayacağınız fırsatları doğru kurguladığınızda, en iyi müşterilerinizi güçlü marka savunucuları olmaya motive etmekle kalmaz, tekrar satın alımları da tetiklersiniz. Peki, baremleri işletmeniz için nasıl uygulayabilirsiniz? Bu üç ipucunu aklınızda tutun:

Barem skalası oluşturun 

Müşterilerinizi daha fazla harcayarak veya daha fazla puan kazanarak zirveye ulaşmaya teşvik edecek baremler oluşturun. Sağlayacağınız fırsatlar ne kadar değerli olursa -özel indirimler, özel fırsatlar veya her satın almada daha fazla puan kazanma gibi- dönüş o kadar iyi olur.

Bangır bangır bağırın!

Kulüp üyelerini baremlere ayırdığınızda, hem daha yüksek bir bareme nasıl geçeceklerini hem de daha yüksek bir bareme geçtiğinde neler kazanacağını haber verin. İşletmenizde yer alacak flyerlar, posterler, masa kartları gibi iletişim malzemeleri ve app içinde hangi baremde yer aldığını gösteren görseller kulüp üyelerini daha yüksek baremlere ulaşmaya teşvik etmek için çok iyi bir yol olabilir. Bir müşterinin yalnızca daha yüksek baremlerde yararlanabileceği avantajları olabildiğince vurgulayın ve müşterilerinize her bir bareme ulaşmak için tam olarak ne yapmaları gerektiğini söylediğinizden emin olun.

Müşteri deneyimini önemli bir avantaj haline getirin

Her şey indirim ve avantajlarla ilgili değil! Müşterilerin kulübünüzün en üst baremine ulaştıklarında güçlü bir müşteri deneyimi yaşarlar. En üst baremi özel bir kulüp gibi hissettirmek için, onlara etkileyici görünen bir isim verebilirsiniz ya da çalışanlarınızdan kasada bu üyelere farklı hitap etmelerini / tanındıklarını hissettirmelerini isteyebilirsiniz. Daha da büyük bir jest yapmak için, yalnızca en yüksek barem için ayrı bir menü veya ürün/servis oluşturmayı düşünebilirsiniz.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Proaktif Olarak Kaçınılması Gereken 5 Black Friday Hatası

  Black Friday hızla yaklaşıyor ve müşterilerin heyecan verici fırsatları kullanmaları için harika bir zaman! Ulusal Perakende Federasyonu‘nun (NRF) raporuna göre, Black Friday 2021 satışları 8,9 milyar doları buldu ve ortalama ABD’li her yetişkin bu dönemde 430 dolar harcadı. Ayrıca,

Read More »
Blog

Her Restoran ve Perakende Sahibinin Bilmesi Gereken 4 KPI

Tüm sektörlerdeki kuruluşlar, performansı izlemek ve istenen sonuçları elde etmek için Temel Performans Göstergelerine (KPI’lar) sahiptir. Bu KPI’ların ölçülmesinden toplanan veriler, büyümeyi hızlandırabilir ve önemli iş kararlarının alınmasına yardımcı olabilir. Perakende ve Yeme & İçme sektörleri için çeşitli gösterge türleri

Read More »
Blog

Wallet Pass Kullanmanın 3 Temel Avantajı

  Wallet Pass, mobil cihazınızda Apple Wallet veya Google Pay Uygulamalarında bir cüzdan öğesi şeklinde saklanabilen, ödeme yapmayan dijital bir karttır. Bu gelişmiş özellik, müşterilerinizin deneyimini daha sorunsuz hale getirdiği, markanızın akılda kalmasını sağladığı ve müşteri katılımını artırarak ek sürekli

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.