Müşteri Bağlılığı Oluşturmak: Harcamaları Arttırmada Ödüllerin Gücü

Ödüller müşteri ile marka arasında olumlu bir ilişki yaratır. Basit işlemlerin ötesine geçerek takdir ve değer duygusunu geliştirirler. Şirketler için bu minnettarlık, artan müşteri tutma, ağızdan ağza yönlendirmeler ve sonuçta daha yüksek gelir anlamına gelir. Biz bunu paylaşılan değer olarak adlandırıyoruz ve bu, başarılı sadakat programlarının ardındaki temel itici gücüdür.

Şirketiniz ortak değer yaratmak için Como’yu nasıl kullanabilir?

1. Sosyal Medya Hediye Açılış Sayfası

Çağımızda sosyal medya platformlarından yararlanmak çok önemlidir. Sosyal Medya Hediye aracımız, işletmelerin Como Hub’daki özel bir sayfa aracılığıyla sosyal medyada ödülleri sorunsuz bir şekilde yaymasına olanak tanır. Bu ödüller, müşterileri geri dönmeye ve sosyal medyada firma ile ilgili olumlu iletişim kurmaya teşvik eder.

2. Arkadaş Tavsiye Programları

Arkadaş yönlendirme özelliğimiz, arkadaşlığın gücünden yararlanır ve müşteri sadakatini bir sonraki seviyeye taşır. İşletmeler, müşterilerini tavsiye etmeye teşvik ederek yalnızca müşteri tabanlarını genişletmekle kalmıyor, aynı zamanda markaları etrafında bir topluluk da oluşturuyor. Bu topluluk odaklı yaklaşım, hem müşteri hem de işletme için sürdürülebilir değer sağlamak için bir katalizördür.

3. Otomatik Pazarlama Kampanyaları

Belirli bir ürünü satın aldıklarında, belirli bir miktar harcadıklarında veya belirli sayıda ziyaret ettiklerinde müşterilerinize bir teşekkür ödülü gönderin. Como’nun otomatik pazarlama kampanyaları, bu eylemlerin herhangi biri ve çok daha fazlası tarafından tetiklenebilir. Sürpriz ödülün amacı, müşterilerinize işletmenizi destekledikleri için ince bir teşekkür etmektir. Buna karşılık, sadakati teşvik eden işlemin ötesinde bir topluluk duygusunu tetikler.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Uncategorized

Müşterilerin Sadakat Programlarından Vazgeçmelerinin 5 Nedeni

  Business Wire’a göre, tüketicilerin %84‘ü, sadakat programı sunan bir markayı tercih etme olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylüyor. Amazon, Starbucks ve Sephora gibi büyük markalar, dünyanın her yerinden müşterilerin abone olduğu en başarılı sadakat programları arasında yer alıyor. Bununla birlikte, özellikle

Read More »
Blog

Artan Marka Sadakatinde Müşteri Anketlerinin Etkinliği

    Müşterilerinizi anlamak ve markanızla ilgili genel deneyimlerini ifade etmelerine izin vermek, size son derece değerli bilgiler sağlayabilir. Günümüzün dijital dünyasında, bu bilgileri toplamanın Müşteri Anketlerinden daha iyi bir yolu yoktur. Misafirlerinizin ürün ve hizmetler hakkındaki görüşlerini anlamak ve

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.