Size İlham Verecek ve Satışlarınızı Artıracak Babalar Günü Fikirleri

 

 

Her yıl Haziran ayının üçüncü Pazar günü tüm dünyadaki babalara adanmıştır. Anneler Günü’nü kutladıktan bir ay sonra tüketiciler artık babalarına, büyükbabalarına ve hayatlarındaki diğer tüm baba figürlerine verecekleri hediyeler arıyor.

Ulusal Perakende Federasyonu’nun 2022 anketine göre, ABD’li tüketicilerin Babalar Günü’nde yaklaşık 20 milyar dolar harcaması bekleniyor. Ankete katılanlar arasında, 25-34 yaşları arasındakilerin, Babalar Günü hediyeleri için kişi başına ortalama 248,98 dolar harcayacakları tahmin ediliyor. Bu tutar ile babalar günü, bu yılın en çok harcama olması beklenen kutlaması.

Gelirinizi artıracak ve müşteri bağlılığı stratejinizi güçlendirecek en iyi Babalar Günü fikirlerini burada bulabilirsiniz!

1. Mağazanızda özel bir Babalar Günü standı kurun

Alışveriş yapanların dikkatini çekmek ve mağaza trafiğini artırmak için babalar günü merkezli ürünlerinizi sergilemek için mağazanızda bir teşhir bölümü oluşturun. Standınızı yoldan geçenlerin görebileceği bir yere yerleştirmek ve onların dikkatini çekmek için bir “Babalar Günü” afişi ile bu etkinliğe ayrılmış bir teşhir bölümü olduğunu bildirmek önemlidir.

Bir ürün yakınlığı analizi yapmak, işletmenizin hangi ürünlerinizin tamamlayıcı olduğunu belirlemesine ve tatil için satışları artıracak promosyonlar oluşturmasına yardımcı olacaktır. Örneğin, promosyonlarınıza dikkat çekmek ve müşterilerinizin babalarına hediye seçmelerini kolaylaştırmak için hediye paketleri oluşturabilir ve bunları Babalar Günü vitrininize koyabilirsiniz.

2. Etkileşimli sosyal medya içeriğiyle müşterilerle etkileşim kurun

Sosyal medya, müşterilerinizle kişisel düzeyde etkileşim kurmak için harika bir platformdur. Müşterilerle gerçek zamanlı olarak bağlantı kurmanıza olanak tanır ve onlara diğer müşterilerle de bağlantı kurmaları için bir forum sağlar. Örneğin, takipçilerinizden yorum yapmalarını ve babalarıyla en unutulmaz anlarını paylaşmalarını isteyerek sosyal medya sayfanızda ilgi çekici içerikler yayınlayın.

Kazananları, toplam faturada %20 indirim veya restoranınızı bir sonraki ziyaretlerinde ücretsiz salata gibi bir ödülle ödüllendirerek katılmaları için onları teşvik edin. Tıklamalar, paylaşımlar ve beğenilerdeki artışın yanı sıra, insanlar bu özel gün bittikten sonra bile mağazanızı ziyaret ederek yanıt verecekler. Bu, müşterilerinizin markanıza olan güvenini ve sadakatini artıracaktır.

3. Babalar Günü promosyonlarınızı farklı kanallardan duyurun

Üyelerinizi işletmenize uğramaya ve Babalar Günü promosyonlarından yararlanmaya davet etmek için kişiselleştirilmiş bildirimler, uygulama içi mesajlar ve SMS mesajları gönderin.  Babalar Günü temalı e-posta gönderileri ile güncel kampanyalarınızı duyurun ve hatta Babalar Günü için müşterilerinize ilham verecek bir hediye rehberi sunun.

Kişiselleştirilmiş mesajlarınızın konu başlıkları, müşterilerinizin büyük gün öncesinde diğer markalardan alacakları tonlarca mesajın arasından sıyrılmak için çok önemlidir. Örneğin, “Babalar Günü Hediyelerinde %30’a Varan İndirim!” gibi direkt faydaya vurgu yapan başlıklar kullanabilirsiniz.

4. Babalar Günü avantajlarını kişiselleştirmek için verileri keşfedin

Verilerden yararlanmak, kuruluşların ham bilgileri aksiyon alınabilir değerli içgörülere dönüştürmesini sağlar. Comillia AI‘nın yardımıyla, veriye dayalı kararlar almak ve ihtiyaç duyduğunuz raporları anında oluşturmak için işletmenizin bütünsel bir görünümünü elde edebilirsiniz. Müşterinizin ziyaretlerinin yakınlığı, sıklığı ve harcamaları gibi satın alma modellerini daha iyi anlamanıza yardımcı olacaktır.

Ayrıca Comilla AI, müşterilerinizin her birinin ihtiyaçlarına göre uyarlanacak akıllı ve kişiselleştirilmiş kampanyalar önerecektir. 2020 Salesforce araştırmasına katılanların yaklaşık %52’si, tekliflerin her zaman kişiselleştirilmesini beklediklerini belirtti. Bu, kişiselleştirilmiş tekliflerin ve deneyimlerin müşteriler için en önemli öncelik olduğunu gösteriyor.

Özetlemek gerekirse, alışveriş yapanlar babalarının ve annelerinin onlar için yaptıklarını daha fazla taktir ettikçe, Babalar Günü giderek daha popüler bir gün haline geliyor. Özel günler için önceden iyi bir şekilde hazırlanırsanız mutlaka meyvesini alırsınız. İşletmenizin satışları nasıl artırabileceğine ilişkin stratejinizi şimdiden planlamaya başlayın ve bu Babalar Günü’nü unutulmaz bir Babalar Günü haline getirin!

Como ekibi olarak, Babalar Gününüzü Kutlarız!

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Eylül Konusu: Başarılı Sadakat Programlarının Temel Özelliklerini Keşfetmek

Müşteri sadakatinin zaferin anahtarı olduğu modern iş dünyasının sürekli rekabetçi ortamında, sadakat programları başarıyı güvence altına alan gizli hazine olarak ortaya çıkmıştır. Invesp müşteri sadakati trendlerine göre, tüketicilerin %83’ünün sadakat programı sunan markalarla iş yapmaya devam etme olasılığı daha yüksek.

Read More »
Blog

Oyunlaştırma ile Alışveriş Sezonuna Hazırlanın

  Kasım ayı, en yoğun alışveriş sezonunun başlangıcını işaret ediyor. Müşteriler, markaların sunduğu en çekici promosyonları ve fırsatları aramaya başlıyor. Sonuç olarak, Yeme&İçme ve Perakende şirketlerinin dönüşleri ve gelirlerini artırmaları için mükemmel bir zaman. Müşterileri şaşırtacak oyunlaştırılmış sadakat kampanyalarından daha

Read More »
Blog

Müşteri Segmentasyonunun Restoranlar İçin Önemi

  Bugünün rekabetçi gıda sektöründe, başarılı olmak isteyen restoranlar, müşteri segmentasyonunu göz ardı edemezler. Restoran sahipleri, müşteri verilerini kullanarak  müşterilerinin tercihleri, davranışları ve demografik özellikleri hakkında değerli bilgiler edinebilirler. Bu bilgilerle yaş, yeme sıklığı ve yiyecek tercihleri gibi faktörlere göre

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.