Sosyal medya paylaşımlarınızla yeni üye sayınızı katlayın! 

Sadakat kulübünüze üye kazanımı için yeni bir özelliğimiz var: Ödülle Hızlı Kayıt
Yeni bir ödül veya indirim kuponunun bağlantısını sosyal medya hesaplarınızda paylaşarak hem trafik yaratın, hem üye sayınızı ve satışlarınızı arttırın!

Sistem nasıl işler?

1. Ödülün bağlantısını sosyal medya hesaplarınızda yayınlarsınız.
2. Müşteri tıklandığında “Ödülle Hızlı Kayıt” sayfasına yönlendirilir ve telefon numarası istenir.
3. Sadece telefon numarası ile oluşturulan geçici müşteri hesabına hediye tanımlanır.
4. Müşteri, kendisini Kayıt formuna davet eden bir SMS alır.
5. Markanıza özel uygulamanızdan veya web’den kayıt formuna ulaşılabilir.
6. Kayıt formunda tüm iletişim izinleri ve talep ettiğiniz detaylı bilgiler toplanabilir. Kayıt sonrasında üye işletmenizden ödülünü alabilecektir. Ödül kasanızda görünür.
Bu yöntemle kayıt olmuş kişileri hem ayrı bir grup olarak takip edebilir hem de daha sonra bu kişilere özel kampanyalar planlayabilirsiniz.

Bu özelliği kullanmak için bizimle info@bonobo-wordpress.teco.bonobo.com.tr adresinden iletişime geçmeniz yeterli.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Müşterinizin kalbini 1+1 Kampanyalarıyla kazanın!

    Noel ve Yılbaşı süsleri kaldırılır kaldırılmaz, mağazaların koridorları ve e-ticaret siteleri Sevgililer Günü süsleriyle dolup taşar! Sevgililer Günü satışları 2020’de sadece ABD’de neredeyse 28 milyar dolara ulaştı! Herkes sevdiklerini şaşırtmanın yollarını arıyor, müşterilerinize özel indirimler sunmak için bundan

Read More »
Blog

Wallet Pass Kullanmanın 3 Temel Avantajı

  Wallet Pass, mobil cihazınızda Apple Wallet veya Google Pay Uygulamalarında bir cüzdan öğesi şeklinde saklanabilen, ödeme yapmayan dijital bir karttır. Bu gelişmiş özellik, müşterilerinizin deneyimini daha sorunsuz hale getirdiği, markanızın akılda kalmasını sağladığı ve müşteri katılımını artırarak ek sürekli

Read More »
Blog

Limonları Limonataya Dönüştürmek: Restoranlarda ve Perakendede Olumsuz Yorumlara Yanıt Verme Sanatı

Olumsuz bir yoruma etkili bir şekilde yanıt vermek, müşteri ilişkilerini kurtarabilir ve hatta markanızın itibarını artırabilir. Restoranlar ve perakende satış işletmeleri için özel olarak bunun nasıl yapılacağına dair bazı kullanışlı ipuçlarını burada bulabilirsiniz: 1. Kişiselleştirilmiş Özür ve Çözüm Olumsuz bir

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.