Kulübünüzü Büyütmek için: Müşterileri kayıt olmaya nasıl ikna edebilirsiniz?

İşinizin büyümesi, tek sefer gelen müşterileri devamlı gelen müşterilere ve sadakat kulübü üyelerine dönüştürmeye bağlıdır. Neyse ki pahalı medya kampanyalarının yanı sıra başarılı olmanın birçok yolu var. İşte size önerdiğimiz bazı başarılı uygulamalar.

Çalışanlarınızı yarıştırın!

Çalışanlarınız sadakat programınızı tanıtmanın en önemli ayağıdır. Bu yüzden onları motive etmek çok önemlidir. En fazla müşteri işlemi gerçekleştiren çalışanınıza veya şubenize prim vermeniz hem konuyu sahiplenmelerini hem de daha çok kayıtlı üye işlemi gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. İşlem başına prim verebileceğiniz gibi en çok işlem yapan şubenin tüm çalışanlarına bir ödül sunabilirsiniz.

Katılım hediyenizi karşı konulmaz yapın

Müşteriler katılım ödüllerini severler çünkü ilk ödüllerini hemen alırlar! Ücretsiz puanlardan indirime, ilk satın almada ücretsiz ürüne kadar birçok farklı ödül sunabilirsiniz. Ödül ve bildirim gönderen otomasyonlar oluşturmayı ve hatta yeni üyeyi (VIP veya öğrenci gibi) etiketlemeyi deneyin, böylece gelecekte kişiselleştirilmiş ödüller gönderebilirsiniz.

Kulübünüzü işletmenizde görünür kılın

İşletmeniz, ücretsiz kiraladığınız reklam panonuzdur! Uygulamanızın QR kodunu ve sağladığınız fırsat ve ödüllerin cazibesini kullanarak el ilanları ve posterler oluşturun.


İşe öncelikle POS’unuzdan başlayın, ancak yaratıcı olun! Menüleri, yer işaretlerini, satış panolarını, TV ekranlarını ve “Bana ödüllerimizi sorun!” yazan çalışan tişörtlerini deneyin.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Her Restoran ve Perakende Sahibinin Bilmesi Gereken 4 KPI

Tüm sektörlerdeki kuruluşlar, performansı izlemek ve istenen sonuçları elde etmek için Temel Performans Göstergelerine (KPI’lar) sahiptir. Bu KPI’ların ölçülmesinden toplanan veriler, büyümeyi hızlandırabilir ve önemli iş kararlarının alınmasına yardımcı olabilir. Perakende ve Yeme & İçme sektörleri için çeşitli gösterge türleri

Read More »
Uncategorized

Como’nun İletişim Araçlarıyla Güçlü Bir Marka Varlığı Oluşturun

Başarılı bir marka oluşturmanın temel unsurlarından biri etkili iletişimdir. Como’nun çeşitli iletişim araçları, işletmelere müşterileriyle anlamlı bir şekilde bağlantı kurma fırsatı sunar. İşte Como’nun iletişim paketinin markanızı şarj edecek 3 özelliği: 1. E-posta Sıklığı ile Marka Bilinirliğini Geliştirin E-posta iletişimi,

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.