Kulübünüzü Büyütmek için: Müşterileri kayıt olmaya nasıl ikna edebilirsiniz?

İşinizin büyümesi, tek sefer gelen müşterileri devamlı gelen müşterilere ve sadakat kulübü üyelerine dönüştürmeye bağlıdır. Neyse ki pahalı medya kampanyalarının yanı sıra başarılı olmanın birçok yolu var. İşte size önerdiğimiz bazı başarılı uygulamalar.

Çalışanlarınızı yarıştırın!

Çalışanlarınız sadakat programınızı tanıtmanın en önemli ayağıdır. Bu yüzden onları motive etmek çok önemlidir. En fazla müşteri işlemi gerçekleştiren çalışanınıza veya şubenize prim vermeniz hem konuyu sahiplenmelerini hem de daha çok kayıtlı üye işlemi gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. İşlem başına prim verebileceğiniz gibi en çok işlem yapan şubenin tüm çalışanlarına bir ödül sunabilirsiniz.

Katılım hediyenizi karşı konulmaz yapın

Müşteriler katılım ödüllerini severler çünkü ilk ödüllerini hemen alırlar! Ücretsiz puanlardan indirime, ilk satın almada ücretsiz ürüne kadar birçok farklı ödül sunabilirsiniz. Ödül ve bildirim gönderen otomasyonlar oluşturmayı ve hatta yeni üyeyi (VIP veya öğrenci gibi) etiketlemeyi deneyin, böylece gelecekte kişiselleştirilmiş ödüller gönderebilirsiniz.

Kulübünüzü işletmenizde görünür kılın

İşletmeniz, ücretsiz kiraladığınız reklam panonuzdur! Uygulamanızın QR kodunu ve sağladığınız fırsat ve ödüllerin cazibesini kullanarak el ilanları ve posterler oluşturun.


İşe öncelikle POS’unuzdan başlayın, ancak yaratıcı olun! Menüleri, yer işaretlerini, satış panolarını, TV ekranlarını ve “Bana ödüllerimizi sorun!” yazan çalışan tişörtlerini deneyin.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Bonobo'da Ne Var Ne Yok?

Etkileyici Mağaza Vitrinleri Oluşturmak, Yaya Trafiği Çekmek ve Satışları Artırmak İçin Kanıtlanmış 4 Strateji

Bir perakendeci veya restoran yöneticisiyseniz, müşterilerin mağazanıza adım atmasını sağlamanın satış başarısının anahtarı olduğunu bilirsiniz. Bunu yapmanın en iyi yollarından biri de görsel olarak çarpıcı ve çekici vitrinler oluşturmaktır. NPD Group Research’e göre vitrinler, satın alma kararlarını %24’e varan oranda

Read More »
Blog

Artan Marka Sadakatinde Müşteri Anketlerinin Etkinliği

    Müşterilerinizi anlamak ve markanızla ilgili genel deneyimlerini ifade etmelerine izin vermek, size son derece değerli bilgiler sağlayabilir. Günümüzün dijital dünyasında, bu bilgileri toplamanın Müşteri Anketlerinden daha iyi bir yolu yoktur. Misafirlerinizin ürün ve hizmetler hakkındaki görüşlerini anlamak ve

Read More »
Bonobo'da Ne Var Ne Yok?

Mağazanızın Promosyon Stratejisini Güçlendirmek İçin Müşteri Referanslarını Kullanmanın 4 Yolu

Günümüz rekabetçi pazarında, müşteri referanslarından yararlanmak, işletme sahiplerinin ürünlerini tanıtmak ve müşterileri arasında güven oluşturmak için vazgeçilmez bir araç haline geldi. Bu referanslar, memnun müşterilerin olumlu deneyimlerini ve geri bildirimlerini sergileme gücüne sahiptir ve rekabetin yoğun olduğu ortamda bile potansiyel

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.