Kulübünüzü Büyütmek için: Müşterileri kayıt olmaya nasıl ikna edebilirsiniz?

İşinizin büyümesi, tek sefer gelen müşterileri devamlı gelen müşterilere ve sadakat kulübü üyelerine dönüştürmeye bağlıdır. Neyse ki pahalı medya kampanyalarının yanı sıra başarılı olmanın birçok yolu var. İşte size önerdiğimiz bazı başarılı uygulamalar.

Çalışanlarınızı yarıştırın!

Çalışanlarınız sadakat programınızı tanıtmanın en önemli ayağıdır. Bu yüzden onları motive etmek çok önemlidir. En fazla müşteri işlemi gerçekleştiren çalışanınıza veya şubenize prim vermeniz hem konuyu sahiplenmelerini hem de daha çok kayıtlı üye işlemi gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. İşlem başına prim verebileceğiniz gibi en çok işlem yapan şubenin tüm çalışanlarına bir ödül sunabilirsiniz.

Katılım hediyenizi karşı konulmaz yapın

Müşteriler katılım ödüllerini severler çünkü ilk ödüllerini hemen alırlar! Ücretsiz puanlardan indirime, ilk satın almada ücretsiz ürüne kadar birçok farklı ödül sunabilirsiniz. Ödül ve bildirim gönderen otomasyonlar oluşturmayı ve hatta yeni üyeyi (VIP veya öğrenci gibi) etiketlemeyi deneyin, böylece gelecekte kişiselleştirilmiş ödüller gönderebilirsiniz.

Kulübünüzü işletmenizde görünür kılın

İşletmeniz, ücretsiz kiraladığınız reklam panonuzdur! Uygulamanızın QR kodunu ve sağladığınız fırsat ve ödüllerin cazibesini kullanarak el ilanları ve posterler oluşturun.


İşe öncelikle POS’unuzdan başlayın, ancak yaratıcı olun! Menüleri, yer işaretlerini, satış panolarını, TV ekranlarını ve “Bana ödüllerimizi sorun!” yazan çalışan tişörtlerini deneyin.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Menünüzü Pazarlama Aracına Dönüştürmenin 3 Yolu

Son derece rekabetçi restoran endüstrisinde, müşteriler nerede yemek yiyeceklerine veya paket yemek siparişi vereceklerine karar verirken aralarından seçim yapabilecekleri çok sayıda seçeneğe sahiptirler. Öne çıkmak ve daha fazla satış çekmek için restoran sahipleri kendilerini rekabette farklılaştırmanın yollarını bulmalıdırlar. Ellerindeki güçlü

Read More »
Bonobo'da Ne Var Ne Yok?

Müşteri geri bildirimine nasıl yanıt verilir: Yapılması ve Yapılmaması Gerekenler

Her müşteri etkileşimi, ilişkilerinizi güçlendirmek ve markanızın itibarını artırmak için bir fırsat sunar. Müşteriler geri bildirim bıraktığında, müşteri algıları, tercihleri ve sorunları hakkında değerli bilgiler sunar. Bu bilgiler, iyileştirme ve büyüme için bir pusula görevi görerek müşteri memnuniyetini artırmaya katkı

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.