Kulübünüzü Büyütmek için: Müşterileri kayıt olmaya nasıl ikna edebilirsiniz?

İşinizin büyümesi, tek sefer gelen müşterileri devamlı gelen müşterilere ve sadakat kulübü üyelerine dönüştürmeye bağlıdır. Neyse ki pahalı medya kampanyalarının yanı sıra başarılı olmanın birçok yolu var. İşte size önerdiğimiz bazı başarılı uygulamalar.

Çalışanlarınızı yarıştırın!

Çalışanlarınız sadakat programınızı tanıtmanın en önemli ayağıdır. Bu yüzden onları motive etmek çok önemlidir. En fazla müşteri işlemi gerçekleştiren çalışanınıza veya şubenize prim vermeniz hem konuyu sahiplenmelerini hem de daha çok kayıtlı üye işlemi gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. İşlem başına prim verebileceğiniz gibi en çok işlem yapan şubenin tüm çalışanlarına bir ödül sunabilirsiniz.

Katılım hediyenizi karşı konulmaz yapın

Müşteriler katılım ödüllerini severler çünkü ilk ödüllerini hemen alırlar! Ücretsiz puanlardan indirime, ilk satın almada ücretsiz ürüne kadar birçok farklı ödül sunabilirsiniz. Ödül ve bildirim gönderen otomasyonlar oluşturmayı ve hatta yeni üyeyi (VIP veya öğrenci gibi) etiketlemeyi deneyin, böylece gelecekte kişiselleştirilmiş ödüller gönderebilirsiniz.

Kulübünüzü işletmenizde görünür kılın

İşletmeniz, ücretsiz kiraladığınız reklam panonuzdur! Uygulamanızın QR kodunu ve sağladığınız fırsat ve ödüllerin cazibesini kullanarak el ilanları ve posterler oluşturun.


İşe öncelikle POS’unuzdan başlayın, ancak yaratıcı olun! Menüleri, yer işaretlerini, satış panolarını, TV ekranlarını ve “Bana ödüllerimizi sorun!” yazan çalışan tişörtlerini deneyin.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Yiyecek & İçecek ve Perakende Sektöründe 8 Önemli Kadın

  Yiyecek & içecek ve perakende sektörlerinde her gün daha fazla kadın liderlik rollerini üstleniyor. Bu kadınlar, yıllar içinde iş hayatına atılan ve böylesine rekabetçi bir pazarda itici güç olmak için ne gerektiğini sürekli olarak kanıtlayan birkaç olağanüstü kadın liderin

Read More »