Müşterinizin kalbini 1+1 Kampanyalarıyla kazanın!

 

 

Noel ve Yılbaşı süsleri kaldırılır kaldırılmaz, mağazaların koridorları ve e-ticaret siteleri Sevgililer Günü süsleriyle dolup taşar!

Sevgililer Günü satışları 2020’de sadece ABD’de neredeyse 28 milyar dolara ulaştı! Herkes sevdiklerini şaşırtmanın yollarını arıyor, müşterilerinize özel indirimler sunmak için bundan daha iyi bir zaman olabilir mi? Onlara ihtiyaç duydukları sevgi ve ilgiyi vermenin tam zamanı!

Sevgililer günüde “Bir Alana Bir Bedava (1+1)” fırsatları ile müşterilerinizin sevdiklerine hiçbir ekstra ücret ödemeden bir hediye sunmalarına izin verirsiniz. 1+1 kampanyaları hem restoranlar hem de perakende mağazaları tarafından kullanılan en yaygın satış promosyon tekniklerinden biridir.

Sadece bizim sözümüze güvenmeyin! İşte 1+1 kampanyalarının faydalarının bir özeti:

1. Stok fazlasından kurtulun

Stok fazlasından kurtulmanın ve aynı zamanda karlı kalmanın 1+1 kampanyaları sunmaktan daha iyi bir yolu var mı? Yavaş hareket eden stok, diğer ürünlerle birlikte satılır ve hala karlı kalırsınız.

2. Müşterilerinizi memnun edin

Academia’ya göre, alışveriş yapanların 1+1 kampanyalarına katılma olasılığı daha yüksek çünkü onlara göre, ürünlerin ek maliyeti yok gibi görünüyor ve kampanya nedeniyle daha değerli olarak algılanıyorlar. Öyleyse vurgulamak istediğiniz ürünleri seçin ve bir 1+1 kampanyasına dahil edin!

3. Ürünlerinizi müşteriler için ulaşılabilir hale getirin

Müşteriler, Sevgililer Günü promosyonları sırasında 1+1 kelimesini gördüklerinde, akıllarına gelen ilk şey, sevdiklerini mutlu ederken tasarruf yaptıklarıdır. Aslında, harcamalarını en üst düzeye çıkarmanın ve böylece sadık müşterilerinizi ödüllendirmenin ve yeni alışverişleri tetiklemenin harika bir yoludur!

Artık 1+1 kampanyalarının avantajlarından bazılarını bildiğinize göre, bu tip promosyonları yürütmeyi planlarken aklınızda bulundurabileceğiniz önemli hususlar şunlardır:

1. Tanıtım için bir hedef kitle oluşturun

Özellikle hangi kitleyi hedeflemek istediğinizi bulmaya çalışın. 1+1 kampanyalarının genel amacından biri sadık müşterilerin kalbine dokunmak, diğeri ise mağazalarınız ve sadakat programınıza yeni müşteriler kattığınıza emin olmaktır. Belirli bir kitleyi hedeflemek, işletmenizin maliyeti düşürmesine yardımcı olur. Sevgililer gününde 1+1 tanıtımı yaptığınız için, hedef kitleniz özellikle çiftler ve aileler olmalıdır.

2. 1+1 Kampanyalarınıza bir aciliyet duygusu katın

1+1 kampanyanızın geçerliliğini sınırlamazsanız veya kampanyayı çok uzun süre aktif tutarsanız, müşteriler heyecanı kaybedebilir ve muhtemelen işlem yapmazlar. Müşterilerinizin mağazanızı ziyaret etmesi (yüz yüze veya online) ve alışveriş yapmaya teşvik olması için bir ihtiyaç duygusu yaratın.

3. Sosyal medya platformlarınızdan ve web sitenizden yararlanın

Sosyal medya, 1+1 kampanyanızhakkında iletişim kurmanın anahtarıdır. Instagram ve / veya Facebook’ta pek çok restoran ve perakende mağazasına rastlayabilirsiniz. Hedef kitlenizin çoğu en az bir platformda aktif olduğundan, müşterileri en son promosyonlar ve teklifler hakkında aktif bir şekilde bilgilendirmek için sosyal medya platformlarını kullanmak çok önemlidir. Sosyal medya çağında tüm platformlara yatırım yapmalısınız: Instagram, Facebook, Tiktok, Twitter ve Linkedin.

İşte sosyal medya sayfalarınızda ve web sitenizde 1+1 kampanyanızla ilgili ses getirmenin yollarından bazıları:

  • 1+1 kampanya lansmanı video içeriği (hikayeler, canlı yayınlar, postlar, Tiktok’lar) yayınlayın.
  • Hashtag’ler oluşturun ve takipçilerinizi de bir fotoğraf yayınlıyorlarsa bunları kullanmaya teşvik edin.
  • 1+1 kampanyanızı satın alan müşterileri (onların izniyle) sergileyin ve teklifinizin yayılmasına yardımcı olacak influencerlarla birlikte çalışın.
  • 1+1 kampanyanızı vurgulamak ve ürünleri, kampanyanın geçerlilik tarihlerini ve şartlarını sunmak için web sitenizde özel bir sayfa oluşturun (ve sosyal medyada bu sayfaya bir bağlantı sağlayın).

4. 1+1 kampanyanızı mağazada tanıtın

Web sitenizde ve sosyal medya sayfalarınızda 1+1 fırsatlarını tanıtmak, özellikle mevcut kriz dönemlerinde çok önemliyken, ek olarak mağazada fırsatları tanıtmak hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacaktır! Şubeleriniz, promosyonlarınızı duyurmak için birçok harika fırsat sunar. Müşterilerinize 1+1 kampanyanız hakkında bilgi verme yollarından bazıları şunlardır:

Mağazanın dışında: Vitrin posterleri ve roll-up’lar ve personel tarafından dağıtılan broşürler

Masa ve ürünlerde: Amerikan servisler, iPad’ler, TV’ler kampanyalarınız için harika bir duyuru alanı olabilir. Kampanya QR kodlarını kağıt mendillere veya kahve fincanlarına da yerleştirebilirsiniz.

Ödeme noktasında: Çalışanlar müşterileri fırsat hakkında bilgilendirebilir. Ayrıca personel üniformalarına, alışveriş poşetlerine veya fatura üzerine çıkartmalar ekleyebilirsiniz.

 

1+1 kampanyaları, kazan-kazan stratejileridir: İyi bir fırsat yakaladıkları için müşterileri minnettar hissettirir. Karşılığında, müşteri memnuniyetini ve katılımını artırır, işletmelerin yalnızca ek satış yapmasına değil, aynı zamanda yeni müşteriler çekmesine de yardımcı olabilir! Doğru bir şekilde uygulandığında, “Bir Alana Bir Bedava” fırsatları, müşterilerinizi Sevgililer Günü için memnun edecek, etkili araçlar olabilir! 1+1 kampanyanızı hazırlamak için bizle iletişime geçmekten çekinmeyin!

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Kademeli Sadakat Programları ile Müşteri Sadakati Oluşturma

Kademeli sadakat programı, müşterilerin derecelerine göre farklı avantajlar elde ettiği bir üyelik programı türüdür. Geleneksel sadakat programlarından farklı olarak, çok seviyeli sadakat programları, üyeleri belirli metriklere göre farklı gruplarda sıralar. 2022 Küresel Müşteri Sadakat Raporu, katmanlı sadakat programlarına sahip kuruluşların,

Read More »
Blog

Bilmeniz Gereken 10 SMS İstatistikleri

  Cep telefonları artık dünya genelinde 7,26 milyar kullanıcıya sahip ve bu da dünya nüfusunun %91,54’ünü oluşturuyor. Bu rakamları, günde 7 saate ulaşan ortalama ekran süresini ve online olarak başlayan satın alma kararlarını göz önünde bulundurduğumuzda, şirketlerin artık müşterilerine mobil

Read More »
Uncategorized

Müşterilerin Sadakat Programlarından Vazgeçmelerinin 5 Nedeni

  Business Wire’a göre, tüketicilerin %84‘ü, sadakat programı sunan bir markayı tercih etme olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylüyor. Amazon, Starbucks ve Sephora gibi büyük markalar, dünyanın her yerinden müşterilerin abone olduğu en başarılı sadakat programları arasında yer alıyor. Bununla birlikte, özellikle

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.