Ödüller müşteri ile marka arasında olumlu bir ilişki yaratır. Basit işlemlerin ötesine geçerek takdir ve değer duygusunu geliştirirler. Şirketler için bu minnettarlık, artan müşteri tutma, ağızdan ağza yönlendirmeler ve sonuçta daha yüksek gelir anlamına gelir. Biz bunu paylaşılan değer olarak adlandırıyoruz ve bu, başarılı sadakat programlarının ardındaki temel itici gücüdür.
Şirketiniz ortak değer yaratmak için Como’yu nasıl kullanabilir?
1. Sosyal Medya Hediye Açılış Sayfası
Çağımızda sosyal medya platformlarından yararlanmak çok önemlidir. Sosyal Medya Hediye aracımız, işletmelerin Como Hub’daki özel bir sayfa aracılığıyla sosyal medyada ödülleri sorunsuz bir şekilde yaymasına olanak tanır. Bu ödüller, müşterileri geri dönmeye ve sosyal medyada firma ile ilgili olumlu iletişim kurmaya teşvik eder.
2. Arkadaş Tavsiye Programları
Arkadaş yönlendirme özelliğimiz, arkadaşlığın gücünden yararlanır ve müşteri sadakatini bir sonraki seviyeye taşır. İşletmeler, müşterilerini tavsiye etmeye teşvik ederek yalnızca müşteri tabanlarını genişletmekle kalmıyor, aynı zamanda markaları etrafında bir topluluk da oluşturuyor. Bu topluluk odaklı yaklaşım, hem müşteri hem de işletme için sürdürülebilir değer sağlamak için bir katalizördür.
3. Otomatik Pazarlama Kampanyaları
Belirli bir ürünü satın aldıklarında, belirli bir miktar harcadıklarında veya belirli sayıda ziyaret ettiklerinde müşterilerinize bir teşekkür ödülü gönderin. Como’nun otomatik pazarlama kampanyaları, bu eylemlerin herhangi biri ve çok daha fazlası tarafından tetiklenebilir. Sürpriz ödülün amacı, müşterilerinize işletmenizi destekledikleri için ince bir teşekkür etmektir. Buna karşılık, sadakati teşvik eden işlemin ötesinde bir topluluk duygusunu tetikler.