Como’nun İletişim Araçlarıyla Güçlü Bir Marka Varlığı Oluşturun

Başarılı bir marka oluşturmanın temel unsurlarından biri etkili iletişimdir. Como’nun çeşitli iletişim araçları, işletmelere müşterileriyle anlamlı bir şekilde bağlantı kurma fırsatı sunar. İşte Como’nun iletişim paketinin markanızı şarj edecek 3 özelliği:

1. E-posta Sıklığı ile Marka Bilinirliğini Geliştirin

E-posta iletişimi, marka bilinirliği oluşturmak ve müşteri katılımını teşvik etmek için herhangi bir stratejinin temel taşıdır. Como Hub, içeriği şirketiniz hakkında bilgilendirici bültenlerden okuyuculara mağazanızı ziyaret etmelerini teşvik eden özel teklifler sunmaya kadar uzanabilen göz alıcı e-posta kampanyaları oluşturmanıza olanak tanıyan bir e-posta CRM aracıdır.

2. SMS:Promosyonlar ve Duyurular İçin Hedefli Marka Oluşturma

SMS pazarlaması, düşünceli kullanıldığında güçlü bir araçtır. E-postadan farklı olarak, SMS mesajları kitlenizle anında bağlantı sağlar ve işletmelerin promosyonları veya duyuruları doğrudan müşterilere iletmesine olanak tanır. SMS kampanyaları bir aciliyet hissi yaratır ve böylece müşterileri harekete geçmeye ve marka ile etkileşime girmeye teşvik eder.

3. Push Bildirimleri ile Rahat ve Etkili Marka Tanıtımı

Push bildirimleri, marka tanıtımı için uygun ve maliyetsiz bir yol sağlar. Como’nun push bildirim yetenekleri, işletmelerin müşterilerinin cep telefonlarına doğrudan ücretsiz olarak güncellemeler, haberler ve teklifler göndermesini sağlar. Bu bildirimler, markanın varlığını nazikçe hatırlatarak müşterileri yeni ürünler, hizmetler veya etkinlikler hakkında bilgilendirir.

Sonuç olarak Como, işletmelerin müşterilerine ne zaman ve nerede olurlarsa olsun ulaşmalarını sağlayan 3 önemli iletişim aracı sunar.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

2024’te Heyecan Verici Online Sipariş Trendlerini Keşfedin

Sürekli gelişen dijital sipariş ortamında, hem restoranlar hem de perakendeciler için çizginin üstünde kalmak zorunludur. 2024’te, çeşitli trendler müşterilerin işletmelerle dijital olarak etkileşime girme şeklini yeniden şekillendiriyor. Yapay zeka odaklı kişiselleştirmeden sanal mutfakların yükselişine kadar, teknolojinin geleneksel restoran ve perakende

Read More »
Blog

Müşteri Segmentasyonunun Restoranlar İçin Önemi

  Bugünün rekabetçi gıda sektöründe, başarılı olmak isteyen restoranlar, müşteri segmentasyonunu göz ardı edemezler. Restoran sahipleri, müşteri verilerini kullanarak  müşterilerinin tercihleri, davranışları ve demografik özellikleri hakkında değerli bilgiler edinebilirler. Bu bilgilerle yaş, yeme sıklığı ve yiyecek tercihleri gibi faktörlere göre

Read More »
Blog

Ürün Yakınlığı özelliği ile Müşterilerinizin Kalbini Kazanın

Sevgililer Günü’ne günler kala, tüketiciler mükemmel restoranı ve hediyeleri arıyorlar. Perakende ve Yeme&İçme sektörlerindeki işletmeler, yıl içindeki en yüksek gelir sezonlarından biri olan bu özel tarihten yararlanmaya hazırlanıyor. Ulusal Perakende Federasyonu’na (NRF) göre, ABD’li tüketiciler 2021’de Sevgililer Günü’nde 21.8 milyar

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.