Como’nun İletişim Araçlarıyla Güçlü Bir Marka Varlığı Oluşturun

Başarılı bir marka oluşturmanın temel unsurlarından biri etkili iletişimdir. Como’nun çeşitli iletişim araçları, işletmelere müşterileriyle anlamlı bir şekilde bağlantı kurma fırsatı sunar. İşte Como’nun iletişim paketinin markanızı şarj edecek 3 özelliği:

1. E-posta Sıklığı ile Marka Bilinirliğini Geliştirin

E-posta iletişimi, marka bilinirliği oluşturmak ve müşteri katılımını teşvik etmek için herhangi bir stratejinin temel taşıdır. Como Hub, içeriği şirketiniz hakkında bilgilendirici bültenlerden okuyuculara mağazanızı ziyaret etmelerini teşvik eden özel teklifler sunmaya kadar uzanabilen göz alıcı e-posta kampanyaları oluşturmanıza olanak tanıyan bir e-posta CRM aracıdır.

2. SMS:Promosyonlar ve Duyurular İçin Hedefli Marka Oluşturma

SMS pazarlaması, düşünceli kullanıldığında güçlü bir araçtır. E-postadan farklı olarak, SMS mesajları kitlenizle anında bağlantı sağlar ve işletmelerin promosyonları veya duyuruları doğrudan müşterilere iletmesine olanak tanır. SMS kampanyaları bir aciliyet hissi yaratır ve böylece müşterileri harekete geçmeye ve marka ile etkileşime girmeye teşvik eder.

3. Push Bildirimleri ile Rahat ve Etkili Marka Tanıtımı

Push bildirimleri, marka tanıtımı için uygun ve maliyetsiz bir yol sağlar. Como’nun push bildirim yetenekleri, işletmelerin müşterilerinin cep telefonlarına doğrudan ücretsiz olarak güncellemeler, haberler ve teklifler göndermesini sağlar. Bu bildirimler, markanın varlığını nazikçe hatırlatarak müşterileri yeni ürünler, hizmetler veya etkinlikler hakkında bilgilendirir.

Sonuç olarak Como, işletmelerin müşterilerine ne zaman ve nerede olurlarsa olsun ulaşmalarını sağlayan 3 önemli iletişim aracı sunar.

Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Blog

Müşterilerin Geri Gelmesini Sağlayacak Tatil Sonrası Stratejiler

  Yeni müşteriler elde etmek, mevcut müşterileri elde tutmaktan beş kat daha maliyetlidir. Bain & Company’ye göre elde tutma oranlarını %5 arttırmak, kârı %25 ila %95 arasında artırıyor – etkileyici, değil mi? Yılbaşı ertesi müşterilerle iletişim halinde olmak, ek gelirler sağlayabilir ve

Read More »
Blog

İyi bir anket oluşturmak için gereken 11 önemli ipucu

Şirketinizin başarısı için müşterilerinizi mutlu etmeye devam etmeniz esastır. Bunun için onlardan gelen şikayet, öneri, fikirleri sürekli takip etmeniz gerekir. Surveymonkey’nin bir araştırmasına göre; Yeni müşteri kazanmak elinizdekini tutmaktan 25 kat daha masraflıdır. Varolan müşterinize bir ürün/servisinizi satma olasılığınız yeni

Read More »

Talebiniz başarıyla bize ulaştı.

Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Sizi Arayalım!

Ekibimiz ile size özel bir demo planlamamız için formu doldurmanız yeterli. En kısa sürede size geri döneceğiz.